دعوت شورای شهر اهواز از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری در مدیریت شهری دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز_ یکشنبه هفتم فروردین‌ماه_ در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: بهار نشان دهنده امید و سرزندگی طبیعت است، این امید و سر زندگی باید در انسان‌ها نیز ایجاد شود.

وی افزود: رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود بیان کردند" امید منشأ همه‌ی حرکت‌ها و پیشرفت‌ها است، کسانی که به هر نحوی با مردم در ارتباط هستند به آنها امید بدهند. این موضوع به همه‌ی ما در شورای شهر، شهرداری و رسانه‌ها بر می‌گردد، ما موظف به ایجاد امید در مردم هستیم چراکه اگر امید نباشد، امکان هیچ حرکت، پیشرفت و تحولی نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به عدالت اقتصادی بیان شده در پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: محور اصلی در نظام اسلامی اقتصاد نیست، بلکه زمینه‌سازی برای رشد و تعالی انسان‌ها است. اقتصادی در این مسیر موفق است که همراه با عدالت باشد، در مورد مسائل اقتصادی باید درست فکر کرد و درست عمل کرد.

محمودی با بیان نکاتی از پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی، اضافه کرد: مسئله اصلی در کشور مسئولان هستند که باید اقدامات ذکر شده را انجام و به اجرا در بیاورند حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان عامل اصلاح در رشد اقتصادی کشور است.

وی تصریح کرد: از جمله موارد حوزه کاری شورای شهر در حوزه‌های مختلف، مسئله بهره‌وری است؛ در مدیریت شهری بهره‌وری به میزان هزینه‌کرد وجود ندارد، شهرداری اهواز سالانه بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان صرف خدمات شهری می‌کند با این حال بهره‌وری بالا و رضایتمندی لازم در مردم وجود ندارد، بنابراین در این حوزه باید سیاست‌گذاری انجام شود تا بهره‌وری افزایش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری در حوزه مدیریت شهری، افزود: شرکت‌های دانش بنیان خوزستانی که شاخصه‌هایی مانند نوآوری و اشتغال‌آفرینی داشته باشد در حوزه‌هایی همچون پسماند به عنوان یک ظرفیت ویژه، فضای سبز و سایر حوزه‌هایی که شهرداری می‌تواند وارد شود، دعوت و از آنها حمایت خواهد کرد.

کد خبر 564223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.