این ۵ هتل باکیفیت ترین هتل‌های تهران هستند

‌تهران جزو مهم‌ترین شهرهای کشور به حساب می‌آید. بسیاری برای بازدید از جاهای دیدنی و برخی دیگر برای درمان یا تجارت به تهران می‌آیند.

به همین خاطر هتل‌های بسیاری در تهران فعالیت می‌کنند. برخی هتل‌های تهران در مقایسه با سایرین، خدمات بهتری را ارائه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا ۵ هتل باکیفیت و برتر تهران را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید و از خدمات عالی آن‌ها لذت ببرید.

هتل لاله تهران

هتل لاله از جمله لوکس‌ترین هتل‌های بین‌المللی تهران به حساب می‌آید. این هتل را در لیست قدیمی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره تهران نیز قرار می‌دهند. هتل لاله در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. یک بار هم در سال ۱۳۷۶ اقدام به بازسازی هتل لاله کردند.

این هتل در ساختمانی ۱۳ طبقه قرار دارد و مجموعاً با ۳۷۰ باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل لاله در مرکز شهر و میدان فاطمی قرار دارد. با این حال در طبقات بالایی هتل می‌توانید از چشم‌انداز زیبای رشته‌کوه البرز لذت ببرید. اگر به قصد انجام امور اداری یا تجارت عازم تهران هستید، هتل لاله بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دارای دسترسی مناسبی به جاهای مختلف تهران است. شما می‌توانید از مترو، اتوبوس یا تاکسی برای دسترسی به نقاط مختلف تهران استفاده کنید. هتل لاله از جمله بهترین هتل‌های تهران بوده و هنوز هم این مقام را حفظ کرده است.

هتل اسپیناس پالاس

زمانی که هتل اسپیناس پالاس تهران به بهره‌برداری رسید، همه از تماشای آن متعجب شدند. این هتل را اسپیناس پالاس یعنی قصر هتل اسپیناس نامیدند و البته که این نام برازنده آن است. وقتی که از دور به ساختمان هتل اسپیناس پالاس نگاه می‌کنید، احساس خواهید کرد که در حال تماشای یک قصر عظیم و سلطنتی هستید. این هتل را می‌توان در لیست لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های تهران دانست.

هتل اسپیناس پالاس بالای میدان بهبود سعادت‌آباد و نزدیکی بام تهران در محدوده غرب قرار دارد. حال تصور کنید که هتل اسپیناس در ساختمانی ۲۱ طبقه واقع شده است. پس در طبقات بالایی می‌توانید شاهد منظره‌ای بسیار عجیب و فراموش‌نشدنی از پایتخت باشید. هتل اسپیناس پالاس در مجموع با ۴۰۰ باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است که این هتل را می‌توان به نوعی لوکس‌ترین هتل تهران دانست. هر چیزی که از تجربه اقامت لوکس انتظار دارید، در این هتل برایتان مهیا می‌شود.

این ۵ هتل باکیفیت ترین هتل‌های تهران هستند

هتل هما

هتل هما نیز همانند هتل لاله تهران ( https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tehran/tehran-laleh) از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های پایتخت به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۵۲ در منطقه ونک به بهره‌برداری رسید. یک بار در سال ۱۳۹۷، این هتل را به‌صورت کامل از صفر تا صد بازسازی کردند. البته ظاهر بیرونی ساختمان هنوز همان بافت سنتی و قدیمی خود را دارد که نشان‌دهنده قدمت آن است. اگر اهل سفر باشید، نام هتل هما در شهرهای مختلف ایران به گوشتان خورده است. همان از جمله برندهای زنجیره‌ای هتل‌داری در ایران به حساب می‌آید.

شعبه تهران را می‌توان یکی از بهترین و مهم‌ترین شعب آن دانست. هتل هما در منطقه‌ای بسیار خوش آب‌وهوا قرار دارد. به همین خاطر بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که در هتل هما اقامت کنند. لازم به ذکر است هتل هما ونک در ساختمانی ۱۶ طبقه واقع شده است. پس می‌توانید در طبقات بالایی اقامت کنید و از منظره زیبای تهران لذت ببرید. این هتل مجموعاً با ۱۷۷ واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. پس بهتر است پیش از سفر، اتاق خود را رزرو کنید.

هتل آزادی

هتل آزادی نیز از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است. بد نیست بدانید که این هتل را در گذشته با نام هتل‌هایت می‌شناختند. هنوز هم بسیاری از افراد قدیمی و مسن، هتل آزادی را با نام هتل آیت می‌شناسند. این هتل در ساختمانی ۲۶ طبقه و در محدوده بزرگراه چمران و ولنجک قرار دارد.

وقتی که وارد محدوده ولنجک شوید، قطعاً این ساختمان ۲۶ طبقه به چشمتان می‌خورد. هتل آزادی در یکی از مناطق گران‌قیمت و مرفه‌نشین تهران قرار دارد. موقعیت قرارگیری هتل باعث می‌شود تا مسافران از آب‌وهوای خنک و عالی حتی در طول تابستان لذت ببرند.

این هتل در نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران قرار دارد. به همین خاطر در هر دوره نمایشگاه، هتل آزادی شاهد حضور بسیاری از شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی خواهد بود. با اقامت در هتل آزادی می‌توانید از امکانات رفاهی و خدماتی بسیار عالی بهره‌مند شوید.

این ۵ هتل باکیفیت ترین هتل‌های تهران هستند

‌هتل استقلال تهران

هتل استقلال نیز از جمله هتل‌های ۵ ستاره تهران است. این هتل کمی بالاتر از چهارراه پارک وی قرار دارد. موقعیت قرارگیری هتل استقلال بسیار مناسب است. همان طور که می‌دانید، منطقه پارک‌وی از جمله گران‌ترین مناطق تهران و جزو محله‌های مرفه‌نشین محسوب می‌شود.

هتل استقلال در دو ساختمان بسیار بزرگ و مجلل ۳۰ طبقه قرار دارد. جالب است بدانید که قدمت هتل استقلال تهران حتی از هتل لاله تهران نیز بیشتر است و در تاریخ ۱۳۴۱ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل از جمله معروف‌ترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید.

با توجه به نزدیکی هتل استقلال به محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی، این هتل همواره میزبان بسیاری از مسافران خارجی است. هتل استقلال در مجموع با ۵۵۲ باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. به این ترتیب در زمره بزرگترین هتل‌های ایران قرار می‌گیرد. این هتل تمامی امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی که تصور کنید را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

خب به‌صورت کامل با ۵ هتل باکیفیت برتر در تهران آشنا شدید. این هتل‌ها برای اقامتی عالی و رویایی بهترین گزینه محسوب می‌شوند. پس اگر لیست متنوع هتل‌های تهران شما را سردرگم کردند، بهتر است انتخاب خود را محدود به این ۵ هتل کنید.

کد خبر 564014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.