باغ‌شهر صفوی پذیرای گردشگران است

شهردار نجف آباد با بیان اینکه نجف آباد باغ شهر صفوی است که جاذبه‌های گردشگری بسیاری در آن وجود دارد، گفت: در ایام نوروز ویژه برنامه‌های بسیاری برای گردشگران در نجف آباد در نظر گرفته شده است و پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرسول امامی با حضور در نمایشگاه نجف آباد در باغ موزه چهل ستون اصفهان، با بیان اینکه حضور در نمایشگاه گردشگری باغ موزه چهلستون فرصتی مهم برای معرفی نجف آباد به مسافران و گردشگران است، اظهار کرد: جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی و هنرهای محلی و بومی نجف آباد در این نمایشگاه به خوبی برای مخاطبین ارائه شده است.

وی با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران از نمایشگاه نجف آباد در باغ موزه چهلستون، تصریح کرد: نجف آباد در پیروزی انقلاب و تداوم انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشته است، نجف آباد شهری تاریخی بوده و قدیمی‌ترین شهر جدید ایران است که توسط شیخ بهایی بنیانگذاری شده و از نظر سبک شهرسازی سبکی ویژه دارد.

شهردار نجف آباد با اشاره به حضور قومیت‌های مختلف در نجف آباد ادامه داد: قومیت‌های مختلف در نجف آباد با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. نجف شهری شهیدپرور است و در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم کشور کرده است.

امامی با بیان اینکه نجف آباد باغ شهر صفوی است که جاذبه‌های گردشگری بسیاری در آن وجود دارد، تصریح کرد: پارک لاله، پارک فیروزه، هفت برج خارون و دیگر اماکن گردشگری نجف آباد فضای بسیار خوبی برای گردشگران و بازدید و تفریح دارند، در ایام نوروز ویژه برنامه‌های بسیاری برای گردشگران در نجف آباد در نظر گرفته شده است و پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز هستیم.

کد خبر 563735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.