اعزام تیم آتش‌نشانی برای ۳ تصادف جرحی شدید در آزادراه کاشان-قم

شهردار مشکات با اشاره به حادثه خیز بودن اتوبان کاشان-قم، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه مورد حادثه تصادف شدید خودرو اعلام شده که بلافاصله تیم آتش‌نشانی شهرداری مشکات برای نجات هموطنان گرفتار در خودرو و آتش سوزی به محل آزادراه کاشان - قم اعزام شدند.

علی پیراینده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ساعات پایانی شب گذشته خودرو پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۸۰ محور آزادراه امیرکبیر از قم به کاشان دچار سانحه شد که منجر به مجروحیت خانم ۳۳ ساله شد.

وی افزود: دو مورد تصادف دیگر نیز ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه در همان محور آزادراه قم- کاشان، بین شرکت درم و شیر پاستوریزه رخ داد که منجر به خسارت مالی شدید و مصدومیت سرنشینان خودروها شد که تیم آتش‌نشانی اقدامات لازم برای نجات هموطنان را اجرایی کرد و خوشبختانه این تصادف‌ها فوتی نداشته است.

شهردار مشکات خاطرنشان کرد: نبود روشنایی کافی، امکانات بین راهی مناسب، عدم کنترل سرعت با وسایل هوشمند به تعداد مناسب و روکش آسفالت نامناسب در مسیر آزادراه کاشان- قم و بالعکس از عمده مشکلات این مسیر و عامل بیشتر تصادفات است که رسیدگی به این مهم و رفع آن مطالبه مردم است.

پیراینده تصریح کرد: بروز چنین حوادثی در ایام نوروز کام بسیاری از هموطنان ما که برای گذراندن ایام تعطیلات خود برای مسافرت به این منطقه یا عبور از آن انتخاب کرده‌اند، تلخ می‌کند. بنابراین لازم است رانندگان نیز توجه ویژه‌ای به رعایت قوانین و مقررات و استراحت لازم در زمان خستگی در رانندگی توجه کنند.

کد خبر 563732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.