اولین وب‌کم مجهز به هوش مصنوعی مایکروسافت معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مایکروسافت، اولین وب‌کم مجهز به هوش مصنوعی خود را برای سرفیس هاب دو و هاب دو اس معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت مایکروسافت اخیراً وب‌کم جدیدی معرفی کرده است که برای محیط کار طراحی شده است و با سرفیس هاب دو و سرویس هاب دو اس به خوبی کار می‌کند. به نظر می‌رسد که این دوربین هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای سرفیس هاب یک ارتقای عالی است.

با طراحی و تولید وب‌کم مجهز به هوش مصنوعی مایکروسافت، این اطمینان حاصل می‌شود که همه شرکت‌کنندگان در یک اتاق کنفرانس به درستی دیده و شنیده می‌شوند، این محصول میدان دید گسترده‌ای را ارائه می‌دهد و از مواردی مانند تصحیح تصویر و قاب‌بندی مجدد خودکار پشتیبانی می‌کند تا همه افراد حاضر در کنفرانس قابل مشاهده باشند. شرکت سازنده این وب‌کم نهایت تلاش خود را کرده است که بهترین تجربه کاربری از ارائه یک کنفرانس ویدئویی را به تصویر بکشد و بینندگان نیز بتوانند محتوا را از راه دور، به طور طبیعی و بدون مشکل تماشا کنند.

وب‌کم جدید سرفیس هاب دو از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۳۶ درجه بهره می‌برد و به تراشه سفارشی با قدرت محاسباتی یک ترافلاپس مجهز شده است. این پردازنده، الگوریتمی را اجرا می‌کند که شیب و اعوجاج تصویر را حذف می‌کند و زاویه دید را به صورت لحظه‌ای اصلاح می‌کند، بنابراین افراد و اشیا در فاصله‌های مختلف از دوربین به شکل طبیعی و واقعی خود نشان داده شوند. دوربین هوشمند سرفیس هاب دو با قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 562953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.