حرکت کاروان شادی در شهر گز

رئیس شورای اسلامی شهر گز گفت: به مناسبت عید نوروز در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه کارناول شادی "عروسک گردانی، حاجی فیروز و ساز و دوهل نوازی عید" در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

رحیم علی‌عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر گز با اجرای برنامه‌های شاد و مفرحی به استقبال از بهار ۱۴۰۱ می‌روند، اظهار کرد: کارناوال شادی با عنوان گروه "عروسک گردانی، حاجی فیروز و ساز و دُهل نوازی عید" به مناسبت عید باستانی نوروز در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این گروه عروسک گردانی، روز ۲۸ اسفندماه ساعت ۹ صبح در پارک مادر در محله فیروز آباد و ساعت ۱۶ در میدان توحید خیابان نصیر و روز ۲۹ اسفندماه ساعت ۹ صبح در میدان توحید، خیابان فردوسی و مطهری به ایجاد نشاط و شادی می‌پردازد.

رئیس شورای اسلامی شهر گز از راه اندازی قطار شادی در روزهای دوم و سوم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اجرای موسیقی و نمایش هر روز در فرهنگسرای ادیب برومند شهر گز اجرا می‌شود تا زمینه شادی شهروندان و مسافران نوروزی در این شهر ایجاد شود.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری گز در راستای آماده‌سازی شهر در ایام نوروز ۱۴۰۱، گفت: آماده‌سازی کاروانسرای عباسی، فرهنگسرای ادیب، مسجد جامع، خانه تاریخی اشراقی و موزه مردم شناسی جهت بازدید شهروندان و مسافران نوروزی از برنامه‌های نوروز ماه ۱۴۰۱ از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر است تا تمام افراد در ایام نوروز به راحتی از این مکان‌ها بازدید کنند.

علی‌عباسی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مُنبت‌کاری در فرهنگسرای ادیب شهر گز، گفت: نصب سفره هفت سین در میدان ورودی شهر و میدان توحید نیز برای استقبال از بهار در شهر گز انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گز در خصوص زیباسازی شهر در آستانه سال جدید، تصریح کرد: نگارگری دیوارهای شهر، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و جداول خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر، نصب آویز گل در ابتدای ورودی شهر، نورپردازی بلوارها و میادین اصلی شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر در استقبال از نوروز است.

کد خبر 562557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.