لزوم رفع مشکلات و معضلات در راستای خدمت به مردم

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان «بن» در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده شود، اظهار کرد: شوراهای اسلامی و مردم، توقع ندارند که تمام مشکلات گذشته را مدیران جدید رفع کنند؛ اما خواستار پیگیری و مرتفع شدن مشکلات هستیم، بنابراین در این راستا باید از این فرصت خدمت، نهایت استفاده به عمل آید.

وی با اشاره به مطالبه‌گری شوراهای اسلامی، افزود: شورای اسلامی استان، جلسات متعددی با مدیران برگزار کردند؛ اما قول مدیران مبنی بر رفع مشکلات، تاکنون محقق نشده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، عمده مشکلات این شهرستان را تخصیص ندادن اعتبار جهت تکمیل دهیاری لارک، اصلاح طرح‌های هادی روستای حیدری برای گسترش پلاک‌های مسکونی، رفع تداخلات سه‌راهی بن-تومانک –بارده، تداخلات اراضی در روستای شیخ شبان، مشکل کمبود آب شرب روستای بارده است؛ لذا نیاز است برای رفع مشکلات، بررسی و پیگیری‌های لازم از سوی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری انجام شود.

کد خبر 562535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.