طرح نوروزی توقف اجباری خودروها در جاده‌های استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح توقف اجباری خودروها به منظور جلوگیری از خواب‌آلودگی رانندگان در ایام نوروز و کنترل و مدیریت سرعت خودروها، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان برنامه‌های خود را در حوزه برون‌شهری از ابتدای اسفندماه آغاز کرده، هماهنگی‌های لازم با ادارات و دستگاه‌های مربوطه انجام شده و تمام تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی و افرادی که قصد تردد از جاده‌های استان را دارند، اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه سرعت و خواب‌آلودگی رانندگان دو علت مهم در تصادفات و حوادث رانندگی هستند، افزود: نوروز ۱۴۰۱ در حوزه برون‌شهری دو راهبرد برخورد با تخلفات به ویژه سرعت و طرح توقف اجباری رانندگان به منظور جلوگیری از خواب‌آلودگی، در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه راهبرد کنترل و مدیریت سرعت با قوت و جدیت دنبال می‌شود تا افراد دچار حادثه نشوند، ادامه داد: در ساعات شب نیز به علت خستگی و خواب‌آلودگی، راهبرد توقف اجباری خودروها پیش‌بینی شده است در این طرح خودروها متوقف و از آن‌ها خواسته می‌شود کمی استراحت کنند و سپس به ادامه مسیر بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در ورودی‌های استان ایستگاه‌های امنیت و سلامت پیش‌بینی شده است تا رانندگان در این ایستگاه‌ها استراحت کنند، با آرامش به رانندگی بپردازند و دچار خستگی و خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی نشوند.

کد خبر 562014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.