پلمب کارگاه تولید روغن‌موتورهای تقلبی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه تولید روغن موتورهای تقلبی و کشف ۱۴هزار لیتر روغن موتور صنعتی تقلبی به ارزش ۱۳میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: در پی کشف روغن موتورهای تقلبی در مراکز عمده و خرده‌فروشی و واحدهای تعویض روغنی که منجربه خسارات مالی به مالکان وسایل نقلیه شده بود و نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران با رصد هوشمندانه خود متوجه شدند فردی روغن‌های سوخته واحدهای تعویض روغنی استان را جمع‌آوری می‌کند. بلافاصله به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارگاه متعلق به این شخص بازدید به عمل آمد و در نهایت ۱۴ هزار لیتر انواع روغن موتور صنعتی تقلبی که ارزش آن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم روغن‌های سوخته را با روغن‌های بی‌کیفیت مخلوط، بسته‌بندی و در بازار توزیع کرده است. این فرد حتی روغن‌ها را به خارج از کشور نیز صادر می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی و بازدید انجام شده مشاهده شد متهم با استفاده از آب مقطر و موادشیمیایی مقادیر بسیار زیادی آب رادیاتور و شیشه‌شوی تقلبی نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند که با تأیید اقدامات مجرمانه، فرد مذکور دستگیر و کارگاه نیز با حکم مقام قضائی پلمب شد.

کد خبر 562009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.