لیست نهایی تیم‌ملی بانوان والیبال ایران اعلام شد

سرمربی تیم‌ملی والیبال زنان، اسامی ۱۸ بازیکن را برای شرکت در اردوی آماده‌سازی این تیم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی والیبال زنان ایران در چارچوب رقابت‌های پیش‌روی خود در سال ۲۰۲۲ باید در جام کنفدراسیون آسیا، بازی‌های آسیایی و همبستگی کشورهای اسلامی به میدان برود. به همین منظور اردوی آماده‌سازی این تیم از چهارشنبه دهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود. بر این اساس «الساندرا کمپدلی» سرمربی ایتالیایی این تیم، اسامی هجده بازیکن را برای شرکت در نخستین مرحله اردو اعلام کرده است.

شنبم علیخانی، معصومه اسماعیلی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، شکیلا صدری، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی، ریحانه کریمی، تهمینه درگذنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، منا آشفته، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، نگار کیانی و زهرا بخشی، بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

به گزارش ایمنا، «الساندرا کمپدلی» از ابتدای اسفندماه چهار مرحله اردوی انتخابی برای تیم‌ملی بانوان والیبال کشورمان برگزار کرد و در نهایت بازیکنان مورد نظر خود را برای اردوی آماده‌سازی نهایی برگزید.

این مرحله از اردو از دهم تا نوزدهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ در کمپ تیم‌های ملی زنان فدراسیون والیبال برگزار می‌شود تا سروقامتان بانوی ایران با انرژی و انگیزه کامل برای حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی و آسیایی با تمام قوا ظاهر شوند.

کد خبر 561967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.