توسعه نشاط در اصفهان با المان‌های نوروزی

یکی از داوران رویداد هنری ساخت المان‌های نوروزیِ سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان معتقد است: روحِ شادی و نوروز در آثار برگزیده در رویداد هنری ساخت المان‌های نوروزی وجود دارد و با نصب آن‌ها در نقاط مختلف شهر، این نشاط به شهروندان منتقل می‌شود. 

محمد فرخ‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رویداد هنری ویژه نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: این رویداد هنری، فراخوانی بوده است که در آن ۲۵ هنرمند با تعامل مفهومی تلاش کرده‌اند تا شادی را مهمانِ چشمان مخاطبان کنند.

این داور رویداد هنری ساخت المان‌های نوروزیِ سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بر این باور است که تمام آثار برگزیده این رویداد، دارای ارزش‌های هنری هستند و از جمله مواردی که هیئت ارزشیابی این رویداد هنری بر آن تأکید داشته‌اند زیبایی‌شناسی اثر، سختی ساخت و اصالت اثر بوده است.

فرخ‌نژاد ادامه داد: هدف از اجرای این رویداد هنری جریان‌سازی و ایجاد تکاپوی سازنده و مثبت در هنرمندان بوده است.

این دانش آموخته کارشناسی ارشد نقاشی و مجسمه‌ساز گفت: هیچ رویداد هنری عاری از مشکلات نیست، اما گروه اجرایی تمام توان خود را برای هماهنگی با شرایط موجود به‌کار بسته است تا فضا را مدیریت کند و رویدادی شایسته شأن اصفهان، هنرمندان آن و مردم شهر برگزار کند.

به گفته فرخ‌نژاد مجسمه‌های شهری که به صورت موقت در شهر نصب خواهند شد به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مخاطب عام به راحتی با آثار ارائه شده، ارتباط حسی برقرار کند.

کد خبر 561403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.