اجرای ۲۶طرح عمرانی در حرکت جریان خدمت/ هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست

شهردار نجف‌آباد از عملیاتی شدن ۲۶طرح عمرانی در حرکت جریان خدمت نجف‌آباد خبر داد و گفت: تکمیل و استمرار پیشرفت پروژه‌های بزرگ شهر نجف‌آباد در سال جدید نیز مانند سال ۱۴۰۰ با قوت ادامه دارد و جریان خدمت تا پایان این پروژه‌ها تعطیل نخواهد شد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در سال جدید همراه با بهار جان‌ها، شاهد بهار خدمت به مردم نجف‌آباد هستیم، اظهار کرد: ۲۶ پروژه فرهنگی، مشارکتی و عمرانی در شهر نجف‌آباد در حال انجام است. جریان خدمت نجف‌آباد از همان ابتدای دوره جدید مدیریت شهری با برنامه‌ریزی کارشناسی و استفاده از دیدگاه‌های نخبگان، کارشناسان و صاحب‌نظران کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه حرکت جریان شهر نجف‌آباد، برنامه‌ای کلان در راستای خدمت به مردم این شهر تاریخی است، افزود: حرکت جریان خدمت در راستای احیای پروژه‌های تعطیل شده و نیمه‌تعطیل شهر با قوت در حال انجام است. شاهد اتفاقات خوبی در نجف‌آباد در راستای جریان خدمت خواهیم بود و با فرارسیدن سال جدید و پراکنده شدن عطر بهارجان‌ها در شهر شاهد بهار تحول و توسعه شهر نجف‌آباد هستیم.

شهردار نجف‌آباد به عملیاتی شدن کلان پروژه‌های عمرانی نظیر بوستان زندگی، تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو و کشتارگاه صنعتی نجف‌آباد اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی در مناطق پنج‌گانه شهرداری نجف‌آباد در حال انجام و پیشرفت است و در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

امامی اضافه کرد: در کنار مباحث عمرانی از موضوعات فرهنگی و تفریحی نیز غفلت نشده است و احداث خانه تاریخی علم، پردیس سینمایی امید و فرهنگسرای کوثر از اقداماتی است که در حوزه فرهنگی تفریحی در حال انجام است و امیدوار هستیم در سال جدید شاهد رونق فرهنگ و هنر در شهر فرهنگی هنری نجف‌آباد باشیم.

وی با بیان اینکه جریان خدمت تعطیل‌بردار نیست و مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به طرح‌های عملیاتی دارد، تصریح کرد: در حوزه مشارکتی شهر کتاب، رستوران راه‌چوبی، شهربازی سرپوشیده و باغ صفوی ازجمله پروژه‌های در حال اجرا است و اخبار پیشرفت و اتمام این پروژه‌ها به اطلاع مردم شریف نجف‌آباد خواهد رسید.

شهردار نجف‌آباد به ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای شهر اشاره کرد و گفت: دیدگاه‌ها و نظرات مردم، نخبگان و صاحب‌نظران برای مدیریت شهری بسیار مهم است و رویکرد ما در جریان خدمت توجه به نخبگان، نیازهای مردم و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن برای رشد و تعالی شهر پرافتخار و تاریخی نجف‌آباد است؛ امیدواریم در آینده نزدیک مردم ثمره جریان خدمت و تلاش‌های مستمر خادمان خود در مدیریت شهری را شاهد باشند.

کد خبر 561299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.