تعامل تاکسیرانی اصفهان با تشکل‌های دولتی و غیردولتی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به رویکرد جدید مدیریت شهری بنای این سازمان بر تعامل با همه نهادها و تشکل‌های دولتی و غیردولتی از جمله تعاونی تاکسیرانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد پرورش در بازدید از مجموعه تعاونی تاکسیرانی اصفهان، اظهار کرد: این مجموعه شرایط و امکانات بسیار خوبی برای ارائه خدمات به تاکسیرانان دارد که باید به نحوی مطلوب در اختیار تمام رانندگان تاکسی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به رویکرد جدید مدیریت شهری بنای سازمان تاکسیرانی اصفهان بر تعامل با همه نهاد و تشکل‌های دولتی و غیردولتی از جمله تعاونی تاکسیرانی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانی در کنار یکدیگر می‌توانند خدمات ارزنده‌ای را ارائه کنند که امیدواریم حاصل این تعامل خدمات مطلوب به تاکسیرانان و شهروندان باشد.

به گزارش ایمنا، در حاشیه این بازدید که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تعاونی تاکسیرانی و جمعی از تاکسیرانان برگزار شد، دغدغه‌ها و مشکلات تاکسیرانان مطرح شد و در پایان از امکانات، تعمیرگاه‌ها و فروشگاه لوازم یدکی خودرو بازدید به‌عمل آمد.

کد خبر 561170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.