ساعت دیدارهای تیم‌ملی ایران با کره‌جنوبی و لبنان تغییر کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ساعت مصاف‌های تیم‌ملی کشورمان در مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی مقابل کره‌جنوبی و لبنان تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال ایران در دیدارهای پایانی خود در دور انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، روزهای چهارم و نهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به ترتیب مقابل تیم‌های کره‌جنوبی و لبنان صف‌آرایی می‌کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پیش از این اعلام کرده بودند تیم‌ملی ایران از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه (به وقت ایران) به مصاف کره‌جنوبی می‌رود، اما سایت AFC ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه را به‌عنوان زمان دیدار با کره‌جنوبی درج کرده است. گویا دلیل این تفاوت زمانی، تغییر ساعت رسمی کشور در روز اول فروردین سال ۱۴۰۱ است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین در برنامه بازی‌های خود اعلام کرد تیم‌های ملی ایران و لبنان از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، مقابل هم به میدان خواهند رفت. اما فیفا ساعت ۱۶ را به‌عنوان ساعت این مسابقه درج کرده که تغییر ساعت رسمی ایران سبب چنین تفاوتی است.

البته پیش‌تر نیز ساعت ۲۰ به‌عنوان زمان دیدار ایران و لبنان در سایت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال درج شده بود که مورد تأیید قرار نگرفت.

کد خبر 561008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.