زمینه گشایش در حوزه پولی و بانکی استان افزایش یافته است

استاندار اصفهان گفت: به امید خدا و با عنایت به اقدامات و رایزنی‌های صورت پذیرفته، بستر لازم برای رشد و گشایش در حوزه پولی و بانکی استان افزایش قابل توجهی یافته است و اکنون استان اصفهان می‌تواند در این خصوص به صورت مستقل اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی و هیئت همراه در سومین سفر استانی خود به شهرستان خوانسار با حضور در منطقه صنعتی خوانسار و دیدار با برخی صنعتگران، از واحد «نساجی هلال خوانسار» بازدید کردند و استاندار ضمن استماع درخواست‌ها و دغدغه‌های مسئول و کارکنان این مجموعه موارد مطرح شده را به منظور پیگیری لازم به فرماندار شهرستان و مسئولان ذی‌ربط استانی ابلاغ کرد.

در ادامه پس از حضور مرتضوی و هیئت همراه در شرکت «صنایع فولادی پیش تنیده خوانسار»، سومین خط تولید پتنتینگ این مجتمع صنعتی (خط پتنت) افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

استاندار اصفهان، در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه بر تعهد دولت سیزدهم در خصوص تسهیلگری در جبهه تولید و اهتمام مجدانه و همگانی مسئولان به منظور رفع موانع زائد و دست‌وپاگیر اداری برای تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و صنعتگران تاکید کرد.

مرتضوی با اشاره به تبیین نقش‌آفرینی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کارگروه امور زیربنایی، تصریح کرد: به امید خدا و با عنایت به اقدامات و رایزنی‌های صورت پذیرفته، بستر لازم برای رشد و گشایش در حوزه پولی و بانکی استان افزایش قابل توجهی یافته است و اکنون استان اصفهان می‌تواند در این خصوص به صورت مستقل اقدام کند.

کد خبر 560842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.