دولت به دنبال حمایت حداکثری از کارگر و کارفرما است

فرماندار نطنز گفت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری، از اولویت‌های دولت بوده و دولت به دنبال حمایت حداکثری از کارگر و کارفرما است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ظریفی در جلسه کمیسیون کارگری بر ضرورت نظم و سیاق دادن به حقوق و معوقات پرسنل شرکت‌ها و کارخانجات شهرستان تاکید و اظهار کرد: در شرایط فعلی صاحبان صنایع و تولیدکنندگان، جهادگران عرصه اقتصادی هستند اما باید توجه داشت که در ایام پایانی سال و با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی قشر زحمت‌کش کارگر، مطالبات و حقوق کارکنان باید با نظم و سیاق پرداخت شود.

وی افزود: یکی از هدف‌های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش‌های احتمالی است.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان ارتباط خود را با صاحبان صنایع تنگاتنگ کرده و برای حل مشکلات صاحبان صنایع و قشر کارگر تلاش مضاعف می‌کنند.

ظریفی امنیت شغلی را مطالبه به‌حق جامعه کارگری دانست و اضافه کرد: کارفرمایان باید تلاش کنند با ایجاد امنیت شغلی و فراهم کردن آرامش روانی، محیط‌های کارگری مناسب و مساعدی را برای کارگران، این قشر زحمت‌کش جامعه فراهم کنند.

وی گفت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری، از اولویت‌های دولت بوده و دولت به دنبال حمایت حداکثری از کارگر و کارفرما است.

کد خبر 560484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.