آماده‌باش کامل نیروهای خدماتی شهرداری چهارباغ

معاون خدمات شهر و امور نواحی شهرداری چهارباغ گفت: در پی بارش چندساعته باران و پیش‌بینی ادامه بارندگی‌ها، تمام واحدها، مسئولان و عوامل این معاونت به دستور شهردار چهارباغ به حالت آماده‌باش درآمدند.

تقی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص بارندگی‌های شب گذشته و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه روند بارندگی در سطح استان البرز، اظهار کرد: در پی بارندگی‌های چند ساعت گذشته، شهردار و عوامل خدمات شهری شهرداری به طور مرتب نواحی سطح شهر را رصد می‌کنند تا شاهد آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها نباشیم.

وی افزود: در چند نقطه ملک‌آباد از جمله گلستان‌ها، خیابان شهید فرهنگ دهقان و شهید نظری شاهد آب‌گرفتگی بودیم که با اقدام به موقع عوامل شهرداری و مدیریت ناحیه یک، آب‌گرفتگی مهار شد.

معاون خدمات شهر و امور نواحی شهرداری چهارباغ با بیان اینکه آب‌گرفتگی معابر تردد شهروندان را با مشکل مواجه می‌کند، تصریح کرد: یک نقطه از شهر در مهدی‌آباد دچار آب‌گرفتگی شد که عوامل امور شهر و مدیریت ناحیه دو سریعاً نسبت به رفع آن اقدام کردند.

محبی با تأکید بر اینکه به محض آغاز بارندگی اقدامات لازم جهت مهار آب‌گرفتگی انجام شد، گفت: عوامل معاونت خدمات شهری و امور نواحی شهرداری چهارباغ تا عادی شدن شرایط جوی در آماده‌باش کامل هستند.

کد خبر 560293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.