۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
احداث پایانه مرکزی در اهواز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اهواز با بیان این‌که مهمترین هدف این سازمان احداث پایانه مسافربری مرکزی است، گفت: با توجه به مجموع مساحت پایانه‌های شهر، می‌توان یک پایانه‌ مرکزی به مساحت ۲۰ هکتار در غرب اهواز پیش‌بینی کرد.

حسین کیانی قلعه‌سردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک سری منابع مالی وجود دارد که اگر تأمین شوند، شهرداری‌ها در هر شرایطی می‌توانند از لحاظ مالی خودکفا باشند؛ در حال حاضر با توجه به شرایط مالی شهرداری‌ها برای تأمین منابع مالی پایدار و خودکفایی مالی باید بخش خصوصی و سرمایه‌گذار حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: سازمان پایانه‌های مسافری امکاناتی مانند پارکینگ‌ها، پمپ بنزین، کارواش، مهمانسراها در ترمینال و سایر موارد، ظرفیت درآمدزایی و حضور سرمایه‌گذار را دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اهواز با بیان این‌که یکی از موارد مهم در چشم‌انداز سال ۱۴۰۱ و اهداف این سازمان، احداث یک پایانه مسافربری مرکزی در شأن و شخصیت شهروندان و شهر اهواز است، تصریح کرد: با توجه به مجموع مساحت پایانه‌های شهر، می‌توان یک پایانه مرکزی به مساحت ۲۰ هکتار در غرب اهواز پیش‌بینی کرد؛ لذا پیگیری‌های لازم در این خصوص از طریق استانداری انجام شد و این موضوع در سال آینده پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: در طرح استقبال از بهار در سازمان پایانه‌ها، اقداماتی همچون ترمیم روشنایی ترمینال‌ها، گلکاری، ایجاد فضای سبز و همچنین سنگ‌فرش کردن ترمینال شرق در حال انجام است تا بتوانیم نوروزی متفاوت را برای مسافران رقم بزنیم.

کد خبر 559713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.