افزایش حجم بازار رمزارزها در کره جنوبی

سال ۲۰۲۱، سالی پر رونق برای بازار رمزارزها در کره جنوبی بوده است. در میان مقررات رمزارزها در این کشور، حجم بازار کریپتو تا پایان سال به ۴۵ میلیارد دلار افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به طور کلی، رشد قیمت بیت کوین و اتریوم به جهش کلی بازار رمزارزها منجر می‌شود. در سال گذشته، هر دوی این رمزارزها قیمت خود را سه برابر کرده اند و سرمایه گذاران بیشتری را به بازار جذب کرده اند. در همین حال، با تقویت صنعت کریپتو در کره جنوبی، بزرگترین بانک این کشور، کوکمین (Kookmin) بانک اقدام به راه اندازی تسهیلات رمز ارزی و صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) کرده است. بازوی مدیریت دارایی بانک در حال آماده شدن برای معرفی محصولات رمز ارزی از طریق تحقیقات در بازارهای دارایی دیجیتال داخلی و خارجی است.

به طور کلی، کره جنوبی کشوری است که از قوانین سختگیرانه رمزارزها پیروی می‌کند. در سال ۲۰۲۰ دولت یک قانون اصلاحی گزارش و استفاده از اطلاعات معاملات مالی خاص را پیشنهاد کرده بود. این قانون که در سال ۲۰۲۱ اجرایی شد، از ارائه‌دهندگان خدمات کریپتو می‌خواهد تا حساب‌های کاربری با نام واقعی معامله‌گران مرتبط با یک بانک معتبر را باز کنند. علاوه بر این، الزامات AML (ضد پول شویی) و KYC (احراز هویت) به همراه دارد.

به دنبال این اصلاحیه، چندین صرافی رمز ارزی در مقیاس کوچک و متوسط تعطیل شدند، عمدتاً به این دلیل که بانک‌ها از همکاری با آنها خودداری کردند. به طور خلاصه، صنعت کریپتو در کره جنوبی همچنان در حال رشد است. همانطور که چندین گزارش نشان می‌دهد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت آن وجود ندارد.

کد خبر 559586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.