۱۶ والیبالیست در اردوی چهارم تیم‌ ملی بانوان

چهارمین اردوی تیم‌ ملی والیبال زنان ایران با حضور ۱۶ بازیکن زیر نظر «کمپدلی» انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اردوهای انتخابی تیم‌ملی والیبال بانوان ایران از روز یکشنبه یکم اسفندماه آغاز شده است و در مراحل اول و دوم این اردو، ۵۰ بازیکن منتخب لیگ دسته‌یک بانوان حضور دارند.

تمرینات گروه نخست از روز یکشنبه یکم اسفندماه با حضور ۲۶ بازیکن از ۱۰ تیم لیگ دسته‌یک آغاز شد و به مدت دو روز ادامه داشت. تمرینات گروه دوم که شامل ۲۴ بازیکن از ۱۲ تیم بود نیز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفند پیگیری شد.

سرمربی ایتالیایی تیم‌ملی زنان سپس بازیکنان منتخب لیگ‌برتر بانوان را به اردو دعوت کرد؛ در نهایت ۱۶ بازیکن در سومین مرحله تمرینات انتخابی شرکت کردند و تمرینات خود را از نهم تا دوازدهم اسفندماه در کمپ چمران پیگیری کردند.

شبنم علیخانی، زهرا بخشی، تهمینه درگزنی، مهسا کدخدا، منا آشفته، مهسا صابری، الهه پورصالح، آیتک سلامت، زهرا کریمی، محدثه مشتاقی، فرزانه زارعی، معصومه اسماعیلی، هاله مشتاقی، هانیه محتشمی، پوران زارع و فاطمه امینی بازیکنان شرکت کننده در این مرحله از تمرینات بودند.

الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم‌ملی والیبال بانوان ایران در مرحله چهارم اردوی انتخابی تیم‌ملی زنان این‌بار فقط ۱۶ بازیکن را دعوت کرد که تمرینات این گروه از امروز شنبه چهاردهم اسفندماه آغاز شد و تا روز سه‌شنبه هفدهم اسفندماه پیگیری می‌شود.

ستایش ارشدی، زهرا قنواتی، منا آشفته، شکیلا صدری، زهرا شیری، مینا بختیار، ریحانه کریمی، نازنین علیزاده، شقایق حسن‌خانی، نگار کیانی، هانیه براتی، بهاره سلیمی‌زاده، ندا چملانیان، مهسا قادری، ستایش جبلی و فاطمه خلیلی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور پر قدرت در جام کنفدراسیون آسیا، رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا، بازی‌های آسیایی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در پیش است آماده می‌کند.

کد خبر 559536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.