مهم‌ترین چالش پیش روی شهرداری خوانسار چیست؟

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار با بیان این‌که مهم‌ترین مشکل پیش روی شهرداری خوانسار طرح تفصیلی شهر است، گفت: ۵۰ لایحه از شهرداری ارسال شده که ۴۶ لایحه آن مصوب شده است.

عبدالخالق شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از آغاز به کار شورای ششم در ۱۴ مردادماه تاکنون ۸۵ جلسه رسمی داشتیم که ۵۰ لایحه از شهرداری ارسال شده که ۴۶ لایحه آن مصوب شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۳۸ پرونده در کمیسیون فضای سبز و ۲۰۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری بررسی و رسیدگی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار با اشاره به بررسی و تأیید نقشه حریم شهر و دفترچه عوارض محلی شهر، گفت: یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلات پیش روی شهرداری خوانسار طرح تفصیلی شهر است که در راستای رفع آن در شهرستان و استان پیگیر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر در راستای اجرای آسفالت ضلع شرقی بلوار نماز، بلوار آیت‌الله علوی و میدان سنگ‌شیر، تسطیح و اجرای پیاده‌روهای سطح شهر، جانمایی و احداث پارک بانوان و احداث پارکینگ موقت در سطح شهر در حال پیگیری است.

شریعتی با اشاره به پیگیری در اجرا، ترمیم و لکه‌گیری ترانشه‌های پروژه فاضلاب شهری خوانسار، افزود: شهروندان نسبت به خرید و نصب انشعاب فاضلاب جهت تسریع و تکمیل این پروژه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با پیگیری شورای ششم ساماندهی معابر و آسفالت فاز اول مسکن مهر، آزادسازی حریم رودخانه بالاتر از امامزاده احمد (ع)، راه‌اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهر و کلنگ‌زنی پروژه کارگاه‌های مزاحم شهری در ورودی آرامستان بهشت فاطمه انجام شده است.

شریعتی با اشاره به بازدید میدانی اعضای شورای اسلامی شهر از برخی محلات و دیدار با شهروندان در مساجد شهر به منظور احصای مشکلات در شهرداری و ادارات، گفت: جلسات ملاقات مردمی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

کد خبر 559054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.