رسیدن به تعداد ویو دلخواه با بست فالوور

در دنیای امروز اینستاگرام فقط فضایی برای سرگرمی و گذران وقت نیست و افزایش فالوور و ویو در فضای مجازی برای برخی ضروری است.

در دنیای امروز ما، اینستاگرام دیگر تنها فضایی برای سرگرمی و گذران وقت نیست بلکه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای گوناگون کوچک و بزرگ، فعالیت خود را از فضای حقیقی معطوف به این بستر نموده‌اند و در تلاش هستند تا با استفاده از امکاناتی که این شبکه‌ی اجتماعی برای رونق فعالیت‌های اقتصادی متکی بر اینترنت، در اختیارشان قرار داده است، نرخ سودآوری خود را به حداکثر میزان ممکن برسانند.

به همین دلیل نیز تسلط بر راه‌های استفاده‌ی صحیح از اینستاگرام برای همگان و مخصوصاً فعالان اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا ویوی اینستاگرام؟

شاید برای شما سوال باشد که چرا ما به جای خرید مستقیم لایک و فالوور، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با خرید بازدید ایرانی اینستاگرام از سایت بست فالوور، دنبال کنندگان و لایک های پیج خود را افزایش دهید.

پاسخ به این سوال برمی‌گردد به تغییراتی که اینستاگرام اخیراً در الگوریتم‌های خود اعمال کرده است.

در واقع در چند سال اخیر معیارهای اینستاگرام برای میزان اعتبار و اهمیت پیج ها عوض شده و دیگر تنها به میزان لایک و بالا بودن فالوور اهمیت نمی‌دهد بلکه در این میان تعامل بالا با کاربران است که از نظر الگوریتم‌های اینستاگرام اهمیت دارد.

پس این نکته‌ای است که باید به آن توجه کنیم.

به بیان دیگر هر چقدر پست‌ها و ویدئوهای شما توسط کاربران دست به دست شود و در دایرکت ها فرستاده شود، بازدید و ویوی آن افزایش یابد، نشان دهنده محبوبیت آن بین کاربران است.

الگوریتم‌های اینستاگرام بعد از آنکه متوجه شوند پست شما بازدید بالایی داشته است توجه بیشتری به آن خواهند داشت و پست را بیشتر در معرض دید افراد دیگر قرار می‌دهند.

در این بدین مقدار لایک هر پست نیز بی تأثیر نیست و می‌تواند رفتار الگوریتم اینستاگرام را تغییر دهد و پیج شما را محبوب بداند بس با خرید لایک واقعی ارزان به مقدار مورد نیاز پیجتان مقدار لایک های پست‌هایتان را بهبود ببخشید.

در حقیقت کاربرد ویو view اینستاگرام برای جذب فالوور به صورت غیرمستقیم است که تأثیر بسیار بالایی دارد.

بعد از جذب فالوور به این روش، لایک های زیادی نیز به سمت پست‌های شما سرازیر می‌شوند.

کاربرد خرید ویو اینستاگرام در چه نوع پست‌هایی است؟

کاربرد ویو view اینستاگرام در سه مدل از پست‌ها می‌باشد. اولین آن پست‌هایی است که به صورت ویدئویی در صفحه خود منتشر می‌کنید.

الگوریتم‌های اینستاگرام آنقدر به میزان بازدید ویدئو اهمیت می‌دهند که در نسخه‌های اخیر این شبکه اجتماعی، معمولاً تعداد لایک های آن پست جای خود را به میزان بازدید داده است.

نوع دیگری که ویو و بازدید در آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دیگر خبری از لایک نیز وجود ندارد، قابلیت محبوب و دوست داشتنی استوری است.

در حقیقت در استوری ها ما دیگر با لایک سر و کاری نداریم و این میزان بازدید هر استوری است که اهمیت و محبوبیت آن را مشخص می‌کند.

بر اساس الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، هر چقدر یک استوری (چه به صورت عکس و چه ویدئویی) بازدید بیشتری داشته باشد، در نوار استوری جلوتر از باقی پیج ها قرار می‌گیرد.

این بدان معنی است که از دیگران بیشتر در معرض دید قرار خواهید داشت. آخرین جایی که ویو اهمیت دارد نیز قابلیت جدید اینستاگرام یعنی IGTV است.

این قابلیت ترکیبی است از استوری و پست که به صورت ویدئوهای طولانی منتشر می‌شود که میزان بازدید در این نوع از اهمیت بسیاری برخوردار است و باعث جذب فالوور برای پیج شما می‌شود.

با خرید می‌توانید پست‌ها و استوری خود را در کنار IGTV های پیج بیشتر در معرض کاربران قرار دهید و بیشتر از رقبای خود دیده شوید.

رسیدن به تعداد ویو دلخواه با بست فالوور

کاربردی دیگر برای ویوی اینستاگرامی

تأثیر ویوی بالا در اینستاگرام بر جذب مخاطبان بیشتر، موضوعی است که همه‌ی افراد به آن توجه می‌کنند ولی در این بین نکته‌ای که از نگاه اکثر فعالان این بخش مخفی می‌ماند، سودآوری است که تعداد ویوی بالا به طور کاملاً مستقیم برای شما دارد.

در این بخش از نگاهی کاملاً متفاوت به مسئله‌ی ویوی اینستاگرام نگاه می‌کنیم.

تعداد بازدید بالا در پست‌ها و استوری های شما می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا از سایر پیج ها تبلیغات قبول کنید و به ازای هر تبلیغی که در صفحه خود قرار می‌دهید، درآمدی را برای خود بوجود آورید.

این ایده‌ای است که بسیاری از سلبریتی هایی که در اینستاگرام دنبال کنندگان فراوانی دارند، پیاده می‌کنند و حتی درآمد مناسبی هم از همین راه کسب می‌کنند.

شما هم می‌توانید با این کار به شکلی غیر از روش‌هایی که در بالا گفته شد، درآمد داشته باشید.

البته شایان ذکر است تمام موارد بالا در کنار فالوور بالا امکان پذیر است و باید به اصطلاح در کنار سیخ کباب آتش هم داشته باشید تا کباب به عمل آید پی با خرید فالوور اینستا ایرانی از بست فالوور برای پیج خود می‌تواند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشید.

ویوی اینستاگرام را از چه منبعی تهیه کنیم؟

همیشه سخت‌ترین بخش خرید و تهیه‌ی یک محصول یا خدماتی مانند خرید ویوی اینستاگرامی، انتخاب منبعی معتبر است.

در اینترنت با یک جستجوی ساده با دریایی از سایت‌ها مواجه می‌شوید که قصد دارند شما را قانع کنند که بهترین ارائه دهنده در زمینه کاری خود هستند و این خود به تنهایی کار را برای شما بسیار دشوار می‌کند.

حال با این شرایط راه حل چیست؟ پاسخ این سوال این خواهد بود که شما در قدم اول باید دقیقاً بدانید که به دنبال چه هستید! در غیر این صورت، با تبلیغات پررنگ و لعاب سایت‌های مختلف، ممکن است از مسیر اصلی خود جدا شوید.

در این بین پیشنهاد ما برای شما سایت بست فالوور می‌باشد.

رسیدن به تعداد ویو دلخواه با بست فالوور

بست فالوور چگونه نردبان شما می‌شود؟

تیم ما، تیمی حرفه‌ای است! ما می‌دانیم که شما در هر مرحله از فعالیت خود در بستر شبکه‌ی پرمخاطب اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز دارید.

ما نیازهای شما را درک می‌کنیم و برای رفع این نیازها راه حل‌های مورد اطمینانی داریم. بست فالوور با ارائه ویو اینستاگرامی به هر میزانی که مورد نیاز شما باشد، خیال شما را آسوده خواهد نمود.

دیده شدن صفحه خود در اینستاگرام را به بست فالوور بسپارید.

کد خبر 558736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.