مردم از کرونا خسته شده‌اند/تلاش اورژانس کشور برای ارائه خدمات امدادی نوروزی

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: مردم از کرونا خسته شدند و می‌خواهند از نوروز و تعطیلات نهایت استفاده را ببرند. قطعاً در این ایام با ترافیک شدید روبه‌رو خواهیم بود و شهرهای زیارتی با ترافیک انبوهی مواجه خواهند بود. اطلاع‌رسانی و ارائه آمار صحیح، خط قرمز است و هیچ غلوی پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر میعادفر اظهار کرد: وضعیت سال جاری با وضعیت سال گذشته متفاوت است و همه مسئولان به این جمع‌بندی رسیده‌اند که مردم با عبور از دو سال سخت کرونا، بتوانند از تعطیلات نوروزی به نحو مطلوب استفاده کنند. همچنین پایان نوروز امسال به ماه رمضان منتهی شده و باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی افزود: مردم از کرونا خسته شدند و می‌خواهند از نوروز و تعطیلات نهایت استفاده را ببرند و اورژانس کشور با تمام توان برای ارائه خدمات امدادی نوروزی تلاش خواهد کرد. قطعاً در این ایام، مردم با ترافیک شدید روبه‌رو هستند و شهرهای زیارتی با ترافیک انبوهی مواجه خواهند بود؛ همه این‌ها زنگ آماده‌باشی است که آماده خدمت‌رسانی کامل باشیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: همه دانشگاه‌های علوم پزشکی برای امداد نوروزی به کمک آمده، جلساتی نیز با صداوسیما برگزار شده و آن‌ها نیز با تمام توان به میدان می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و ارائه آمار و ارقام صحیح و راست‌گویانه خط قرمز است و هیچ غلوی پذیرفته نیست. البته ممکن است برخی آمارها قابل گفتن نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سفر احتمال ابتلاء به عفونت با ویروس کرونا و انتشار این ویروس را در جهان افزایش می‌دهد؛ به همین علت ماندن در خانه و پرهیز از سفر بهترین راه برای پیشگیری از ابتلای خود و دیگران به عفونت با ویروس کرونا است. رویکرد کلی دستورالعمل سفر در زمان کرونا و پروتکل‌های بهداشتی مربوطه، انجام هوشمندانه سفر با رعایت الزامات بهداشتی و سلامت و اقدام برای واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا است.

کد خبر 558328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.