امضای یک تفاهم‌نامه برای حمایت از رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان تاکسیرانی و بانک رسالت، گفت: رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، کارت اعتباری ایساکو جهت تأمین قطعات و تعمیر خودرو را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد پرورش در آیین امضای تفاهم‌نامه استفاده از "ایساکو کارت" با حضور مدیر بانک قرض‌الحسنه رسالت اصفهان که در آستانه فرارسیدن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) انجام شد، اظهار کرد: با امضای این تفاهم‌نامه رانندگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی اعم از تاکسی، آژانس و سرویس مدارس می‌توانند با دریافت کارت اعتباری حمایتی ایساکو کارت از خدمات شامل خرید قطعات خودرو و تعمیرات بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه خدمات قابل ارائه به رانندگان تاکسی در قالب وام قرض‌الحسنه با تنفس سه ماه و اقساط شش ماهه وام با تسهیلات کم بهره ارائه می‌شود، افزود: تفاهم‌نامه استفاده از ایساکو کارت در راستای کمک به رانندگانی که مشکلات مالی دارند، امضا شده است تا بدون دغدغه خودروهای خود را تعمیر کنند و در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان دچار وقفه نشویم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه استفاده از کارت اعتباری حمایتی ایساکو، رانندگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی با مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی، پس از اعتبارسنجی در طرح ثبت‌نام اولیه می‌شوند و پس از دریافت ایساکو کارت با مراجعه به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز از خدمات فوق استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعات ارائه شده در کارت اعتباری ایساکو از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با خرید نقدی ندارد، همچنین در پرداخت اجرت برای دریافت خدمات نیز تفاوتی با پرداخت نقدی نیست.

پرورش گفت: بر اساس تفاهم‌نامه استفاده از کارت اعتباری حمایتی ایساکو، رانندگان بدون ضامن می‌توانند با اعتبارسنجی از خدمات استفاده کنند.

کد خبر 558258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.