۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
لوکزامبورگ میزبان پارک چند زبانه

مقامات لوکزامبورگ از ساخت یک پارک جدید در کنار ساختمان‌های دیوان دادگستری اتحادیه اروپا (CJEU) خبر دادند. این پروژه در منطقه‌ای راه اندازی می‌شود که اکثر مؤسسات مرتبط با اتحادیه اروپا واقع شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پارک جدید به عنوان نماد چندزبانه بودن منطقه ساخته می‌شود و میزبان ۲۵ درخت خواهد بود که هر کدام به یکی از زبان‌های اتحادیه اروپا اختصاص داده می‌شود. در واقع، تنها ۲۴ زبان رسمی در اتحادیه اروپا وجود دارد، اما درخت بیست و پنجم نشان دهنده زبان لوکزامبورگ است.

پارک چندزبانه همچنین دارای پلاک‌های فلزی خواهد بود که به الفبای متعدد مورد استفاده در اروپا اشاره می‌کند.

لوکزامبورگ میزبان پارک چند زبانه

فضای سبز جدید در فضایی به مساحت ۱.۱۵ هکتار و تا پایان بهار ۲۰۲۳ ساخته خواهد شد. برآوردها نشان می‌دهد که احداث آن چهار میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

فضایی که پارک چندزبانه در آن احداث می‌شود، زمین‌های خالی باقی مانده در منطقه را به یک فضای سبز دلپذیر تبدیل می‌کند که می‌تواند توسط حدود ۱۰ هزار کارمند شاغل در CJEU مورد استفاده قرار بگیرد.

معمار محوطه سازی، میشل دزوین، پارک را به گونه‌ای طراحی کرده است که بر ویژگی‌های محلی منطقه مانند سراشیبی‌ها و تپه‌ها تأکید می‌کند و به نوعی آن‌ها را جزو ویژگی‌های اصلی پارک در نظر گرفته است.

لوکزامبورگ میزبان پارک چند زبانه

کد خبر 558019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.