دوربین سلفی گوشی تاشدنی شیائومی چه ویژگی دارد؟

پتنت جدید منتشر شده از گوشی تاشدنی آینده شیائومی نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد از دوربین سلفی پاپ‌آپ به جای زیر صفحه نمایش استفاده کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در حال کار بر گوشی هوشمند تاشو جدید خود است و قصد دارد از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده کند تا تجربه تمام صفحه را در نمایشگر اصلی فراهم کند. پتنت جدید منتشر شده گوشی تاشو آینده را با دو پنل نمایشگر نشان می‌دهد، صفحه نمایش اصلی بزرگ‌تر به سمت داخل تا می‌شود، در حالی که یکی از پنل‌های بیرونی صفحه‌نمایش ثانویه کوچک‌تری دارد.

به نظر می‌رسد که یک دوربین سه‌گانه در نیمه دیگر پنل پشتی گوشی تاشو شیائومی تعبیه شده است، هنوز مشخص نشده است که هر حسگر چه مشخصاتی دارد. قسمت جلویی فاقد بریدگی برای دوربین سلفی است، شرکت شیائومی قصد دارد دوربین پاپ‌آپ را این بار در گوشی‌های تاشو استفاده کند.

با توجه به پتنت ارائه شده، دوربین سلفی در مکانیزم پاپ‌آپ قرار گرفته است، در این ماژول دو برش دیده می‌شود، یعنی دوربین سلفی گوشی ذکر شده دوگانه خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد گوشی تاشو شیائومی از باتری پرظرفیت‌تری برای عمر باتری طولانی‌تر استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد گوشی تاشو شیائومی در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 557741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.