ترکیب احتمالی سپاهان برابر ذوب‌آهن

تیم فوتبال سپاهان درحالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که ممکن است تغییراتی در ترکیب اصلی‌ خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که در بازی قبل مقابل هوادار با ارائه یک نمایش نه چندان دلچسب متوقف شد و هواداران خود را بیش از پیش از بازگشت به کورس قهرمانی ناامید کرد. با این حساب به نظر می‌رسد پس از نتیجه نامطلوب مقابل هوادار، محرم نویدکیا تغییراتی در ترکیب تیمش برای دربی اصفهان داشته باشد.

نقش متفاوت رشید در دربی اصفهان

رشید مظاهری که سال‌ها در دربی اصفهان برای پیروزی سبزپوشان می‌جنگید، فردا برای اولین‌بار مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان از دروازه تیمش محافظت خواهد کرد. مظاهری هفته گذشته با نمایشی درخشان نخستین کلینشیت خود را با پیراهن سپاهان ثبت کرد.

خط دفاعی و یک علامت سوال بزرگ

هرچند سپاهان در بازی قبل گلی دریافت نکرد، اما ضعف مدافعان وسط این تیم در بازی‌سازی ممکن است منجر به بازگشت گئورگی گولسیانی به قلب خط دفاع و نیمکت‌نشینی نژادمهدی یا پورقاز شود. جایگاه امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر در دو سمت خط دفاعی نیز به نظر تضمین شده است.

غیبت یاسین و دستان بسته محرم در خط هافبک

مسعود ریگی به عنوان مهره دفاعی خط هافبک در کنار دو مهره هجومی‌تر یعنی محمد کریمی و سروش رفیعی، سه هافبک سپاهان دربازی‌های قبل بوده‌اند. این سه بازیکن احتمالاً فردا هم در خط هافبک سپاهان حضور داشته باشند؛ زیرا یاسین سلمانی و حسن شوشتری به دلیل مصدومیت احتمالاً بازی را از دست می‌دهند و تنها جلال‌الدین علی‌محمدی به عنوان آلترناتیو هافبک‌ها در لیست سپاهان حضور دارد.

خط حمله و تغییری که غافل‌گیرکننده است

نیمکت‌نشین کردن هریک از سه مهره هجومی سپاهان در دو بازی اخیر یعنی احمدزاده، شهباززاده یا مغانلو، غافل‌گیرکننده خواهد بود. با این وجود با توجه به عملکرد ضعیف آن‌ها در بازی قبل، بعید نیست محرم دست به تغییر در خط حمله بزند و از بازیکنانی مثل حسینی، میرزایی یا حتی جهانی استفاده کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با ذوب‌آهن

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده

کد خبر 557433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.