تخصیص بودجه ۹ میلیاردی برای کمک هزینه رفاهی به نیروهای شرکتی

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای عدالت و نظام عادلانه در پرداختی کارکنان مجموعه مدیریت شهری کرج برای اولین بار در دوره شوراها اعضای دوره ششم بودجه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد تومان به عنوان کمک هزینه رفاهی در اعیاد ملی و مناسبتی به نیروهای شرکتی مانند نیروهای رسمی تخصیص دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌پور امروز _دوشنبه دوم اسفندماه_ در چهل و پنجمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، اظهار کرد: در راستای ردیف بودجه جاری شهرداری در خصوص اجاره ماشین‌آلات و تجهیزات، اجاره نکردن ماشین از بستگان درجه یک اعضای شورای اسلامی شهر و کارمندان شهرداری کرج با رأی اکثریت اعضا شورای اسلامی شهر تصویب شد.

وی تصریح کرد: مقرر و مصوب شد تا اجاره وسایل نقلیه سبک شهرداری کرج ملزم به استفاده از سامانه مدیریت ناوگان جهت تخصیص هوشمند سرویس حمل‌ونقل در ساعات اداری باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: تمام پرداخت‌ها در این ردیف از ابتدای خرداد ۱۴۰۱ مبتنی بر کارکرد واقعی ماشین‌آلات در سامانه AVL است.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکتی شهرداری کمک هزینه رفاهی دریافت می‌کنند، تاکید کرد: در راستای عدالت و نظام عادلانه در پرداختی کارکنان مجموعه مدیریت شهری کرج برای اولین بار در دوره شوراها اعضای دوره ششم بودجه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد تومان به عنوان کمک هزینه رفاهی در اعیاد ملی و مناسبتی به نیروهای شرکتی مانند نیروهای رسمی تخصیص دادند.

قاسم‌پور تصریح کرد: زیبنده نیست در مجموعه مدیریت شهری کارمندی چندین برابر نیروهای شرکتی مبالغی را تحت عناوین مختلف رفاهی دریافت کند و در مقابل آن نیروهای شرکتی محروم از این دریافتی‌ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه اعضای شورای شهر نشان داد که دوره ششم حامی عدالت در پرداخت‌های کارکنان مجموعه مدیریت شهری است، پس از پایان جلسات بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گزارش نهایی مصوبات منتشر و اطلاع‌رسانی می‌شود.

خدمات بازارهای شهرداری کرج مطلوب شهروندان نیست

همچنین مریم قهرمانی‌صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: یکی از دستاوردهای عمده مدیریت شهری، بهینه کردن خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه کسب و کارهای خرد است و در این راستا سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی هدف‌گذاری عملیاتی خود را مبتنی بر تنسیق امور کسب‌وکارهای خرد و ایجاد پیش‌زمینه‌های رعایت نظم و بهبود روند عرضه و تقاضا قرار داده و در این زمینه اقدام به ایجاد بازار روز در محدوده شهری کرده است.

وی تصریح کرد: میوه‌هایی که در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود؛ آنچنان از کیفیت لازم برخوردار نیست و به نظر می‌رسد از مدت‌ها پیش در سردخانه‌ها و انبارها مانده و اکنون به شهروندان عرضه می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: تأمین آسایش و آرامش در بازار، نظارت بر کیفیت و قیمت میوه‌های و کالاهای توزیع شده به ویژه در ایام پایانی سال و نحوه برخورد و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین اهداف سازمان ساماندهی مشاغل شهری است.

وی تاکید کرد: لازم است ارتقا و بهبود فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و افزایش و تنوع خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود؛ به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد تا رضایتمندی شهروندان در این زمینه فراهم شود.

کد خبر 556985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.