زنگ ایثار در شهرستان نجف‌آباد به صدا درآمد

به مناسب روز حماسه و ایثار نجف‌آباد صبح امروز در مدرسه شهید محمد منتظری زنگ ایثار به صدا درآمد. این مراسم با حضور مدیران و اعضای شورای شهر نجف‌آباد با آیتم‌هایی چون پرده‌خوانی حماسی و اجرای سرودهای ایثار و مقاومت برگزار شد و خانواده شهدای نجف‌آباد به عنوان میهمانان ویژه این برنامه حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا موسوی‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد صبح امروز _ یکشنبه یکم اسفندماه_ خطاب به دانش‌آموزان و مسئولان حاضر در برنامه، اظهار کرد: در روزهایی هستیم که سال‌ها پیش چنین زمانی در یک عملیات، حدود ۳۰۰ شهید نثار کشور کردیم و همچنین ۱۹۰ نفر از جوانان غیرتمند ما در یک روز آسمانی شدند.

وی افزود: دبیرستان شهیدمحمد منتظری در گذشته بسیار مطرح بود و دانش‌آموزان آن بسیار خاص بودند؛ چراکه شهدای بسیاری از آن بیرون آمدند و با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در نجف‌آباد که مرحله سوم آن در حال اجرا است، آشنایی با سیره شهدا و پاسداشت انقلاب اسلامی از اهداف ما قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش نجف‌آباد ادامه داد: شبکه‌های مجازی با جوانان ما کاری می‌کنند که آنان که انقلاب و جنگ را ندیدند از کشور خود طلبکار شوند؛ درحالی‌که دشمنان بعثی کارهای بسیار ناخوشایندی با ناموس و جان مردم ما کردند و شهدا در برابر آنان ایستادگی کردند و نجف‌آباد با دو هزار و ۵۰۰ شهید به عنوان شهر غیرتمند شناخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درس خواندن در مدرسه شهید منتظری مقدس است چون بهترین بندگان خدا در چنین مکانی درس می‌خواندند و جان خود را برای دفاع از ناموس کشور گذاشتند.

سرهنگ نوابی، فرمانده سپاه نجف‌آباد نیز با حضور در این برنامه، اظهار کرد: ایام پیروزی انقلاب است و بدانید که امام خمینی (ره) به ما عظمت و عزت داد و امروز انقلاب اسلامی همانند درخت تنومندی شده که شاخ و برگش در نقاط مختلف جهان گسترده شده و همه از آن استفاده می‌برند.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) آمد ما را عزیز کرد تا امروز بتوانیم موتور دوار پهپاد اختراع کنیم و آن‌چنان عزیز شده‌ایم که موشک‌های فرزندان این مرز و بوم عین‌الاسد را با خاک یکسان می‌کنند پس دشمنان باید بدانند امروز همان صدا و ندای امام همچنان به گوش می‌رسد.

فرمانده سپاه نجف‌آباد گفت: دشمنان به این پاسخ رسیده‌اند که ایران در مسیر امامت و ولایت حرکت می‌کند و اقدامات آنان از این محور برخاسته است و دشمن امروز به دنبال سیاه نمایاندن این عوامل است و ما باید به دنبال مرام امام زمانی باشیم که انگیزه ماست و دشمن به دنبال سرکوب چنین انگیزه و امیدی در کشور است.

زنگ ایثار در شهرستان نجف‌آباد به صدا درآمد

کد خبر 556843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.