فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

فرمانده سپاه نجف‌آباد گفت: دشمن از اسلام می‌ترسد چون ما خون‌هایی نثار کشور کردیم و جان دادیم تا پرچم این اقتدار را به دست صاحب اصلی آن یعنی منجی عالم بشریت که امام زمان (عج) است، برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ نوابی صبح امروز در نشست خبری روز حماسه و ایثار نجف‌آباد که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: فتح قله‌های ایثار توسط دلاورمردانی بود که از این خطه به جبهه‌ها اعزام شدند. شهدا آمدند تا در کنار امامشان اسلام را زنده کنند. امروز با وجود اسلام و حرکت مقاومت است که شاهد آن هستیم که رئیس مقاومت به خود می‌بالد که سرباز سیدعلی خامنه‌ای است.

وی افزود: شهدا ایران را احیا کردند و نگذاشتند دشمن یک وجب به خاک ما نزدیک شود. شهدا به ما عزت و عظمت بخشیدند. امام خمینی (ره) فرمودند که اسلام سنگرهای جامعه را فتح خواهد کرد و امروز شاهد آن هستیم که این انقلاب در نقاط مختلف جهان به برکت خون شهدا، حرفی برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه نجف‌آباد گفت: دشمن از اسلام می‌ترسد چون ما خون‌هایی نثار کشور کردیم و جان دادیم تا پرچم این اقتدار را به دست صاحب اصلی آن، منجی عالم بشریت که امام زمان (عج) است، برسانیم.

نوابی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌های مختلفی که به مناسب روز حماسه و ایثار نجف‌آباد برگزار می‌شود بتوانیم یاد و خاطره شهدا را ارج نهیم چون فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

کد خبر 556812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.