تصمیم امارات برای جذب شرکت‌های ارز دیجیتال جهان

دولت امارات متحده عربی قصد دارد مجوزهای فدرال را صادر کند که به شرکت‌های بزرگ جهانی که در فضای ارزهای دیجیتال کار می‌کنند، اجازه می‌دهد تا به طور گسترده در این کشور فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رگولاتور محلی و سازمان اوراق بهادار و کالا، در حال نهایی کردن اصلاحات قانونی است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا در امارات متحده تجارت کنند.

بایننس، غول تجارت کریپتو جهانی با بیشترین حجم معاملات، یکی از شرکت‌هایی است که قصد دارد حضور مستحکمی در امارات متحده عربی ایجاد کند. امارات متحده عربی با اجازه دادن به چنین شرکت‌هایی برای فعالیت گسترده، می‌تواند با هاب‌های رمزارزی جهانی مانند هنگ‌کنگ و سنگاپور رقابت کند. این دو کشور همچنین در حال آماده‌سازی مقرراتی هستند که به شرکت‌های رمزارزی اجازه می‌دهد در مقیاس کامل در آنجا کار کنند.

برخی از مناطق در امارات متحده عربی قبلاً مجوز تعدادی (VASP) را صادر کرده‌اند و به آن‌ها اجازه کار و پرداخت مالیات را می‌دهد. در دبی، تقریباً به ۲۲ پلتفرم رمزارزی مجوز داده شده است. بلومبرگ می‌گوید مقررات دولت امارات شامل نکاتی درباره کلاه‌برداری، پولشویی و استفاده مجرمانه از رمزارزها است. جدای از جذب غول‌های رمزارزی از سراسر جهان و تنظیم کار آن‌ها، دولت امارات می‌خواهد اکوسیستم خود را برای استخراج ارزهای دیجیتال بسازد.

کد خبر 556555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.