زاگرسی‌ها بر قله لیگ‌برتر هندبال

تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب عصر امروز در دیدار نیمه‌نهایی مهرگان کاشان را شکست داد و ضمن رسیدن به فینال، به سوپر لیگ هندبال ایران هم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در رقابت‌های دور دوم هندبال دسته‌یک ایران، امروز دو دیدار نیمه‌نهایی انجام شد که در یکی از آنان پرواز هوانیروز، گیتی‌پسند را شکست داد و با رسیدن به فینال جواز حضور در لیگ‌برتر را نیز به‌دست آورد. اما در دومین دیدار مهم، زاگرس اسلام‌آباد غرب و مهرگان کاشان مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا چهره دومین تیم لیگ‌برتری هم شناسانده شود.

در این جدال نزدیک و حساس زاگرس اسلام آباد غرب با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ مهرگان کاشان را شکست داد و به سوپر لیگ هندبال ایران صعود کرد.

با این تفاسیر از سه تیم اصفهانی حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌یک هندبال ایران که البته دو تیم می‌توانستند راهی لیگ‌برتر شوند فقط پرواز هوانیروز بلیط لیگ‌برتر هندبال را به‌دست آورد و دو تیم گیتی‌پسند و مهرگان کاشان از صعود بازماندند.

دیدار پایانی رقابت‌های لیگ دسته‌اول نیز برای مشخص‌شدن تیم قهرمان فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ فردا (جمعه) میان تیم‌های پرواز هوانیروز اصفهان و زاگرس اسلام‌آباد غرب انجام خواهد شد، ضمن اینکه گیتی‌پسند اصفهان و مهرگان کاشان هم برای تعیین جایگاه سوم و چهارم در دیدار رده‌بندی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد تا با مشخص شدن جایگاه چهار تیم در مرحله پایانی، پرونده لیگ دسته‌اول هندبال این فصل در لارستان استان فارس بسته شود.

کد خبر 556234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.