زاینده‌رود شهری مستعد توسعه و شکوفایی است

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر زاینده‌رود شهری مستعد برای رشد، توسعه و شکوفایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین رجایی در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری زاینده‌رود با تقدیر باید از خدمات و کارهای انجام شده در دوره‌های مختلف مدیریت شهری، اظهار کرد: مدیریت شهری زاینده‌رود در اجرای پروژه‌ها، نیمه جهادی عمل کردند و با پیگیری‌های متعدد، امروز به یکی از مطالبات شهروندان جامه عمل پوشانده شده است.

وی با اشاره به اهمیت اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز شهری و جاده‌ای، افزود: یکی از نقاط حادثه‌خیز در شهرستان لنجان حد فاصل شهر چمگردان- زاینده‌رود قرار دارد و طی سالیان گذشته شاهد بروز تصادفات متعدد منجر به فوت، جرح و خسارت در این مسیر بودیم که نیازمند اصلاح هندسی بود.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تأمین اعتبارت مورد نیاز، تکمیل بلوار سردار شهید سلیمانی در دستور کار شهرداری زاینده‌رود قرار گرفت و با احداث میدان دفاع مقدس در این مسیر یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان لنجان رفع خطر خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تأمین آسفالت و اعتبار مورد نیاز این پروژه تا پایان سال میدان دفاع مقدس و بلوار سردار شهید سلیمانی تکمیل و تقدیم شهروندان شود تا کام آنان شیرین شود.

رجایی اضافه کرد: شهر زاینده‌رود شهری مستعد برای رشد، توسعه و شکوفایی است؛ از این‌رو باید در مسیر تقویت اقتصاد گردشگری، هدایت و حمایت از گردشگری خلاق، تعیین عناصر هویت‌بخش شهری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، حفاظت از بافت‌های تاریخی شهر، رونق اقتصاد شهری، حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و صنایع خلاق و تنوع‌بخشی به منابع پایدار گام برداشت.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل شهرداری‌ها در شکوفایی استعدادهای درونی شهرهای ایران، خاطرنشان کرد: برای شکوفایی هرچه بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهر زاینده‌رود، پشتیبانی لازم را از مدیریت شهری خواهیم کرد تا مسیر توسعه این شهر ساحلی هموار شود.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه شهروندان شهر زاینده‌رود از کتابخانه بهره‌مند نیستند و این در حالی است که این شهر، شهری فرهنگی با پیشینه کهن و حضور فرهیختگان است؛ از این‌رو مذاکرات لازم برای احداث کتابخانه انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی با بیان این‌که هرچه به مردم خدمت کنیم، کم است، گفت: حضور خیرین در اجرای پروژه‌های شهری بسیار ارزشمند است و این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا در مسیر حل مشکلات و توسعه شهرها و روستاهای شهرستان لنجان گام‌های مستحکم‌تری برداریم و کام مردم را شیرین کنیم.

کد خبر 555569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.