عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ بهمن

در این بسته خبری از آماده‌باش نیروهای شهرداری زرند تا بیمه رانندگان درون‌شهری قزوین و پیشرفت فیزیکی گود کشتی بجنورد را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پیشرفت ۹۰ درصدی گود کشتی بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: نخستین گود کشتی مرکز استان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی چوخه‌کاران از این زیرساخت ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

حمل‌ونقل عمومی؛ مهمترین مطالبه شهروندان فشافویه

شیرزاد یعقوبی، شهردار حسن‌آباد فشافویه از توابع شهرستان ری نبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی را از مشکلات این شهر خواند و گفت: این معضل از مهمترین مطالبات مردم شهر است که برای حل آن تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

آغاز فعالیت سی و پنجمین شهرداری استان گلستان

شهرداری شهر تازه تأسیس "کرند" از توابع بخش مرزی گنبدکاووس به عنوان سی و پنجمین نقطه شهری گلستان امروز یکشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.

به‌روزرسانی پرداختی حقوق کارکنان شهرداری نورآباد

محمد خاص امیری، شهردار نورآباد دلفان گفت: حقوق معوقه و عیدی کارگران و کارمندان این نهاد پرداخت و روند پرداخت حقوق نیز به روز شده است.

تخفیف ۱۰۰ درصدی پروانه ساخت در محلات کم برخوردار

محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: انتظار از شهرداری‌ها این است که برای تسهیل نوسازی و احیای بافت فرسوده پروانه ساخت تخفیف ۱۰۰ درصدی صادر کنند.

بیمه رانندگان درون‌شهری قزوین

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خواستار پیگیری مسئولان بالادست برای بیمه رانندگان درون‌شهری جدیدالورود شد.

آماده‌باش نیروهای شهرداری زرند برای رفع آب‌گرفتگی

محمدمهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از آماده‌باش تمام مجموعه شهرداری با گروه‌های کامل نیروی انسانی به همراه تجهیزات و امکانات خبر داد و تصریح کرد: تا کنون مشکل آب‌گرفتگی معابر وجود نداشته است و تنها در برخی مناطق تجمع آب مختصر وجود دارد که سریع برطرف می‌شود.

فعالیت تصفیه‌خانه محل سابق دفن زباله ساری

علیرضا حمیدی، معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: در راستای کاهش آسیب‌های محیط زیستی، تصفیه‌خانه شیرابه محل دفن سابق زباله را همچنان فعال نگه داشته‌ایم.

بودجه پیشنهادی شهرداری شهرکرد

بهروز محمدپور، مدیر برنامه و بودجه شهرداری شهرکرد گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۱، حدود ۵۲۸ میلیارد تومان است که حدود ۲۰۲ میلیارد تومان از بودجه سال آینده برای اعتبارات هزینه‌ای شهرداری (جاری) و حدود ۳۲۶ میلیارد تومان از آن، برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) در نظر گرفته شده است.

کد خبر 555424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.