عرضه برنج ایرانی در سامانه بازرگام آغاز شد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: از امروز برنج ایرانی شیرودی توسط سامانه بازرگام به‌صورت اینترنتی توزیع می‌شود.

محسن حاجی‌عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پنج کیلو برنج شیرودی با قیمت ۲۱۰ هزار تومان از طریق این سامانه توزیع می‌شود.

وی در رابطه با ویژگی‌های این نوع برنج تصریح کرد: این نوع برنج دارای کیفیت خوب، پخت عالی و قیمت مناسبی است. علت انتخاب این نوع برنج، تولید بیشتر آن در شمال کشور و نرخ مناسب‌تر آن نسبت به سایر است؛ مصرف‌کننده‌ها از لحاظ کیفیت محصول، مطمئن باشند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: پیش از این هم اقلامی مانند مرغ منجمد، تخم‌مرغ، روغن، برنج وارداتی، سیب‌زمینی و لبنیات از طریق این سامانه عرضه شده که استقبال خوبی انجام گرفته است. امروز هم تاکنون استقبال قابل‌توجهی از خرید برنج ایرانی، انجام گرفته است.

به گفته حاجی‌عابدی با چنین تدبیری علاوه بر کوتاه شدن دست واسطه‌ها و سامان بخشی بازار اقلام خوراکی از رفت‌وآمدهای بیش از اندازه جلوگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: هرچند امکان عرضه صددرصدی مواد غذایی از طریق سامانه بازرگام وجود ندارد اما سعی می‌شود اقلام اساسی توزیع شود؛ زیرا با این اقدام، فروشگاه‌های مواد غذایی برای عقب نماندن از رقابت، کالای خود را با نرخ تعیین شده عرضه می‌کنند.

کد خبر 555071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.