تغییر رنگ پنل پشتی گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس زیر نور

تصاویر منتشر شده از گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس نشان می‌دهد که بدنه پشتی این محصول زیر نور خورشید تغییر رنگ می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ریلمی هفته آینده به صورت رسمی از گوشی‌های سری ریلمی ۹ رونمایی خواهد کرد؛ به‌تازگی نیز تصاویر و مطالبی از این محصولات ارائه شده است. به نظر می‌رسد که پنل پشتی گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس به گونه‌ای طراحی شده است که زیر نور خورشید تغییر رنگ می‌دهد.

گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس از سه دوربین بهره خواهد برد و فلش LED نیز در ماژول پشتی دوربین تعبیه شده است. دوربین اصلی این محصول دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی خواهد کرد. دو دوربین دیگر دارای حسگرهای هشت و دو مگاپیکسلی خواهند بود. گوشی هوشمند ذکر شده به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو پلاس از صفحه نمایش امولد ۶.۴۳ اینچی با وضوح تصویر +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره ببرد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ و حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

کد خبر 555013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.