مقاومت مردم ایران به شکست نظام سلطه انجامید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه هیچ حکومتی حتی در زمان انبیا به اندازه‌ نظام جمهوری اسلامی هوادار نداشته است، گفت: دشمنان بدانند مردم ایران در ۴۳ سال گذشته تمام سختی‌ها را تحمل کردند و هیچگاه سست نشدند که این موضوع باعث شده نظام سلطه امروز به شکست مفتضحانه خود اعتراف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز جمعه_ بیست‌ودوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: خداوند متعال در سوره انفال در توصیف مؤمنان می‌فرماید آنان به هنگام یاد خدا وجودشان می‌لرزد؛ منظور از ذکر و یاد خداوند این است که انسان در هنگام گناه، خداوند را به یاد آورد و از آن پرهیز کند.

وی با بیان اینکه باورهای رسانه‌های غربی ناشی از بی تقوایی است، افزود: در نهج‌البلاغه ذکر شده خداوند یاد خود را برای جلا قرار داده است زیرا یاد خداوند منجر به بهتر دیده و شنیده شدن حق می‌شود؛ انسان با تقوا به خوبی می‌تواند دروغ را از حقیقت تشخیص دهد.

امام جمعه اصفهان در خطبه دوم نماز جمعه تاکید کرد: حضرت علی (ع) فرموده‌اند برای نهراسیدن از مرگ باید به واجبات عملکرد، اخلاق اسلامی را نگه داشت و از انجام اعمال حرام دوری کرد؛ چنین فردی از مرگ نمی‌ترسد.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) هم به همین سفارش امیرالمومنین (ع) عمل کرده و به یاد دارم که در یکی از سخنرانی‌های خود گفتند: «والله من تاکنون از مرگ نترسیده‌ام.»

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه هیچ حکومتی حتی در زمان انبیا به اندازه این نظام اسلامی هوادار نداشته است، تاکید کرد: نظام سلطه در فضای مجاری تمام توان خود را به کار گرفته، همین موضوع منجر به دستور مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین شده است.

وی گفت: دشمنان بدانند مردم ایران در ۴۳ سال گذشته تمام سختی‌ها را تحمل کردند و هیچگاه سست نشدند که این موضوع باعث شده نظام سلطه امروز به شکست مفتضحانه خود اعتراف کند.

امام جمعه اصفهان یادآور شد: در ۴۳ سال گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان زده‌ایم، امید است به عظمت قرآن، خداوند متعال از این انقلاب پرشور حفاظت کند.

کد خبر 554878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.