۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تجهیز تاکسی‌های شیراز به TMS

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از راه‌اندازی و آغاز فعالیت سامانه سخت‌افزاری پرداخت الکترونیکی و خدمات هوشمند (TMS) برای تاکسی‌های این کلان‌شهر خبر داد.

پیمان باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه سخت‌افزاری پرداخت الکترونیکی و خدمات هوشمند (TMS) برای ناوگان تاکسی بسیار حائز اهمیت بود که پس از مطالعات و بررسی‌های بسیار اجرایی شد.

وی افزود : حذف پرداخت‌های خرد و نقدی با استفاده از کارت‌های بانکی و کارت بلیط (کارت شهروندی)، QR کد و کیف پول الکترونیکی از ویژگی‌های مهم این پروژه به‌شمار می‌رود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، شرایط ویژه‌ای همچون اعطای تسهیلات مالی و پرداخت سود ناشی از تراکنش‌ها به بهره‌برداران و رانندگان تاکسی تعلق می‌گیرد.

وی با بیان این که بیمه رایگان حوادث و سرقت از مزایای سخت‌افزار پرداخت الکترونیکی و خدمات هوشمند است، تصریح کرد: پرداخت همه هزینه‌ها و مبالغ برای ایجاد زیرساخت‌ها توسط شهرداری شیراز انجام شده است و توسعه ساختارهای لازم همچون پرداخت الکترونیک و اعطای بسته‌های کمک هزینه مانند لاستیک، باتری و روغن نیز در دستور کار سازمان قرار دارد.

باباخانی ادامه داد: ارائه خدمات غیرحضوری از طریق بستر اینترنت و نرم‌افزار تلفن همراه از دیگر مزایای سخت‌افزار پرداخت الکترونیکی و خدمات هوشمند است.

کد خبر 554701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.