تکریم خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آنها در اولویت برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر انقلاب قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه جمعی از معاونان و مسئولان منطقه و معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید منطقه یک اصفهان، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آنها در اولویت برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر انقلاب قرار گیرد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا از وظایف همه مسئولان نظام است، گفت: همه ما عزت، اقتدار، امنیت و آسایش امروز را مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شهدا و جانبازان افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان‌ها و اهداف مقدس آنها، ادامه دهنده واقعی راه پرافتخار آن‌ها باشیم.

صیرفی‌نژاد افزود: مسئولان باید تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا را از اولویت‌های کاری خود بدانند، زیرا با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و صبر بر دوری آنها وظیفه خود را نسبت به نظام و انقلاب انجام داده‌اند.

به گزارش ایمنا، در این دیدارها از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد و مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 554533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.