بوداپست میزبان برنامه حمل‌ونقل چند کاربردی

شرکت حمل‌ونقل عمومی بوداپست که با نام BKK نیز شناخته می‌شود، از راه‌اندازی یک برنامه حمل‌ونقل جدید خبر داده است. این برنامه BudapestGO نام دارد و تمام نیازهای مسافران را از برنامه‌ریزی مسیر گرفته تا خرید بلیط پوشش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهروندان بوداپست مجارستان با برنامه "BudapestGO"، برای برنامه‌ریزی مسیرها و خرید بلیط حمل و نقل عمومی، دیگر نیازی به استفاده همزمان از چندین اپلیکیشن نخواهند داشت.

با این حال، مقامات حمل‌ونقل بوداپست، برنامه را هنوز «کامل» نمی‌دانند، زیرا قصد دارند ویژگی‌های جدید مرتبط با سفر را به آن اضافه کنند. به گفته مقامات حمل‌ونقل بوداپست، این برنامه بر اساس ویژگی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت اعلام شده، باید به یک عنصر اصلی برای رفت‌وآمد مردم تبدیل شود.

یکی از ویژگی‌های این پلتفرم، بررسی شرایط ترافیک، ازدحام و اقدامات بازسازی جاده است.

بوداپست میزبان برنامه حمل و نقل چندکاربردی

BudapestGO، همچنین به کاربران امکان خرید بلیط و ذخیره آدرس‌ها را می‌دهد تا برنامه‌ریزی مسیرها توسط کاربران سریع‌تر انجام شود. به این ترتیب، ساکنان می‌توانند بلیط پروازهای بوداپست و همچنین اتوبوس‌های راه دور به شهرهای بزرگ مجارستان را خریداری کنند.

BKK همچنین اعلام کرده است که بلیط‌های مبتنی بر زمان از ماه مارس در برنامه در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، در آینده داده‌های ارتفاع زمین برای دوچرخه‌سواران نیز نمایش داده خواهد شد و از این طریق آن‌ها می‌توانند مسطح‌ترین مسیر ممکن را انتخاب کنند.

برنامه‌نویسان قصد دارند در بلندمدت، ویژگی‌های پارکینگ و همچنین ارتباطات با خدمات اشتراک‌گذاری سواری مانند اسکوترهای برقی، تاکسی‌ها و مسیرهای دوچرخه را نیز در این برنامه بگنجانند.

بوداپست میزبان برنامه حمل و نقل چندکاربردی

کد خبر 554501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.