گیتی‌پسند برای رقیب سنتی‌اش آرزوی سلامتی کرد

پس از تعویق دیدار دو تیم فوتسال گیتی‌پسند و مس سونگون به‌دلیل ابتلای ۱۰ بازیکن مس به ویروس کرونا، باشگاه گیتی‌پسند برای اعضای تیم رقیب آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حساس‌ترین جدال نیم‌فصل دوم فوتسال ایران قرار بود ساعت ۱۶ روز پنجشنبه بین دو تیم همیشه مدعی و بزرگ گیتی‌پسند و مس سونگون در اصفهان برگزار شود.

اما پس از ابتلای ۱۰ نفر از اعضای تیم فوتسال مس سونگون و احتمال افزایش این تعداد و طی درخواست مس سونگون مبنی بر تعویق بازی مهم برابر گیتی‌پسند اصفهان، سازمان لیگ فوتسال با این درخواست موافقت کرد و این تقابل با سه روز تعویق، یکشنبه ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد. پس از تعویق الکلاسیکوی فوتسال ایران، باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی‌پسند با صدور بیانیه‌ای برای حریف خود آرزوی سلامتی کرد.

در این بیانیه آمده است:

با خبر شدیم عده‌ای از بازیکنان و کادر فنی مس سونگون ورزقان پیش از دیدار با گیتی پسند درگیر بیماری کرونا شده‌اند، باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی‌پسند اصفهان ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان و کادر فنی تیم حریف با توجه به رسالت خود آمادگی هرگونه همکاری و کمک به باشگاه مس سونگون ورزقان را دارد.

امیدواریم با بهبودی این عزیزان در اصفهان میزبان خوبی برای تیم مس سونگون ورزقان باشیم. سلامتی بزرگ‌ترین نعمت خداست از خداوند منان روح و جسمی سالم برای شما عزیزان طلب می‌نماییم.

کد خبر 554286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.