جعفری‌نژاد: علاقه جوانان به ایران از دستاوردهای مهم انقلاب است

یک کارشناس سیاسی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند که آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب دست‌یافتنی است و در هر مقطعی از تاریخ که از این آرمان‌ها و اهداف فاصله گرفته شد ناکارآمدی‌هایی را شاهد بودیم.

‌مسعود جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی کسب استقلال در عرصه‌های سیاسی است و همین موضوع باعث شد جمهوری اسلامی طی سال‌های گذشته در داخل با استبداد و در خارج با استکبار جهانی مبارزه کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند که آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب دست‌یافتنی است و در هر مقطعی از تاریخ که از این آرمان‌ها و اهداف فاصله گرفته شد ناکارآمدی‌هایی را شاهد بودیم.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: درحال حاضر جوانان و دانشجویان ایرانی تمام تلاش خود را در جهت توسعه و پیشرفت کشور به‌کار گرفته‌اند. بر همین اساس می‌توان علاقه جوانان نسبت به انقلاب را از دستاوردهای مهم آن دانست.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی، استقلال‌خواهی و اتکا به توان داخلی در بسیاری از کشورها از جمله آمریکای لاتین و عراق در حال تحقق است، یادآور شد: در حال حاضر شاهد شکل‌گیری محور مقاومت هستیم به‌گونه‌ای که آمریکای غاصب پس از گذشت ۲۰ سال حضور در عراق نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

جعفری‌نژاد خاطرنشان کرد: در سطح بین‌المللی هم ام‌القرایی ایران و سرمشق قرار گرفتن انقلاب اسلامی باعث شده که آزادی‌خواهان جهان به جمهوری اسلامی ایران اتکا داشته باشند.

جعفری‌نژاد، از دوران دفاع مقدس به عنوان حماسه یاد کرد و ادامه داد: زمانی که دشمنان برای ناکام جلوه دادن انقلاب تلاش می‌کردند و جنگ تحمیلی را به کشور تحمیل کردند، جوانان این مرز و بوم با رهبری حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری پیروزی دفاع مقدس را رقم زدند و اکنون کشور ایران از استقلال، عزت و آبروی سرشاری برخوردار است.

کد خبر 553957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.