تاسیس شرکت «خدمات اداری» نظام پرداخت دستمزد را عادلانه می‌کند

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: با اجرایی شدن طرح ایجاد تأسیس شرکت «خدمات اداری» حذف واسطه‌ها و نظام پرداخت حقوق‌ و دستمزد پاکبانان به صورت عادلانه و منطقی به سرانجام می‌رسد.

مریم قهرمانی صارم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب، اظهار کرد: اخیراً با حضور در مراسمی که به میزبانی آیت‌الله حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و همچنین پاکبانان برگزار شد، پاکبانان به عنوان خادمان واقعی مردم توضیحاتی در خصوص دغدغه‌های معیشتی و شغلی پاکبانان ارائه کردند.

وی افزود: در حاشیه مراسم با تعدادی از پاکبانان گفت و گو داشتیم البته به جهت بی‌مهری‌ها در خصوص حقوق و دستمزد و بعضاً بی‌عدالتی در پرداختی آنها عذرخواهی شد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: چندی پیش طرحی جهت تأسیس شرکت «خدمات اداری» در شورای اسلامی شهر مطرح و در یکی از نطق‌ها نیز به طور مفصل درباره آن توضیحاتی ارائه شد که در حال حاضر با تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، به حوزه سرمایه انسانی شهرداری ابلاغ شده است تا طرح نهایی جهت اجرا تهیه و به شورا ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن طرح ایجاد تأسیس شرکت خدمات اداری حذف واسطه‌ها و نظام پرداخت حقوق‌و دستمزد پاکبانان به صورت عادلانه و منطقی به سرانجام می‌رسد.

قهرمانی صارم با تاکید بر اینکه توجه به دغدغه‌های پاکبانان زحمتکش بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: تک‌تک این افراد را از خانواده خود می‌دانم و تلاش برای به سرانجام رسیدن مطالبات به حق این افراد خواهیم کرد.

کد خبر 553614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.