ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم در ساری

سرپرست سازمان مشاغل شهری شهرداری ساری گفت: بر اساس کمسیون بند ۲۰ ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در ساری ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رسولی ساروی امروز _شنبه ۱۶ بهمن ماه‌_ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد کمسیون بند ۲۰ و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، اظهار کرد: بر اساس آئین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، شهرداری‌ها موظف به رفع مزاحمت مشاغل و اصناف است.

وی افزود: بر اساس این بند شهرداری مکلف است از تأسیس کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، گاراژهای عمومی، تعمیرگاه‌ها، مغازه‌ها، مراکز تولید مواد محترقه و به‌طور کلی تمام مشاغل و کسب و کارهایی که ایجاد مزاحمت، سروصدا، تولید دود، عفونت می‌کند و تجمع حشرات و جانوران را به همراه دارد، جلوگیری کند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری گفت: اگر تأسیسات مذکور قبل از تصویب این قانون به وجود آمده باشد، باید آنها را تعطیل کند و اگر لازم شود به خارج از شهر انتقال دهد.

وی ادامه داد: شهرداری در مورد تعطیلی، تخریب و انتقال به خارج از شهر مکلف است؛ مراتب را علاوه‌بر دادن مهلت مناسبی به صاحبان آنها ابلاغ کند و اگر صاحب ملک به نظر شهرداری معترض باشد، باید در مدت ۱۰ روز اعتراض خود را به کمیسیونی مرکب از سه نفر که از طرف انجمن شهر انتخاب خواهند شد، تسلیم کند، رأی کمیسیون قطعی و لازم‌الاجرا است.

رسولی ساروی افزود: هرگاه رأی کمیسیون مبنی بر تأیید نظر شهرداری باشد و یا صاحب ملک در مهلت مقرر اقدام نکند، شهرداری به وسیله مأموران خود اقدام خواهد کرد.

کد خبر 553608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.