اهالی روستای کهلا برای آبرسانی  روستا دست به کار شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهلا از توابع شهرستان خدابنده با مشارکت اهالی این روستا تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «علیرضا جز قاسمی» اظهار کرد: طرح آبرسانی کهلا با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام شده است که اهالی در تأمین مالی آن مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه در روستای کهلا به طول ۱۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال که از سال گذشته آغاز شده بود، امسال تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب، با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از دیگر بخش‌های آبرسانی به روستای کهلا بوده است.

جز قاسمی با اشاره به مشارکت اهالی روستای کهلا با شرکت آبفای گفت: با تأمین ۱۰ میلیارد ریال از سوی اهالی، عملیات استاندارد سازی انشعابات در این روستا آغاز شده و تا کنون ۱۴۰ انشعاب در این روستا استاندارد سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: روستای کهلا جز روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده و ۵۹۲ مشترک در این روستا وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شهرستان خدابنده ۲۲۷ روستا دارد که از این تعداد ۱۶۹ روستا تحت پوشش قرار داشته و ۵۳ روستا نیز در برنامه آبرسانی قرار دارددارد.

کد خبر 553129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.