قلی زاده: در زمین یک درصد هم برای ایران کم نمی‌گذاریم/ هدفمان صدرنشینی در گروه است

هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: با وجود صعود قطعی‌مان به جام‌جهانی بدون ذره‌ای کم‌کاری برای پیروزی در تمامی بازی‌ها و صدرنشینی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قلی‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ملی ایران مقابل امارات در چارچوب مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: قطعاً بازی سختی در برابر امارات خواهیم داشت، صعود ما به جام‌جهانی در بازی مقابل عراق قطعی شد اما با تمام قوا و توانمان تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز این دیدار را هم به‌دست بیاوریم.

وی درباره تیم‌ملی امارات افزود: بازی مقابل امارات یک دیدار فیزیکی برای ما خواهد بود؛ امیدواریم با کسب پیروزی دلنشین دل مردم ایران را یک‌بار دیگر شاد کنیم.

هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران درخصوص اینکه فردا ایران برای پیروزی به‌میدان خواهد رفت تصریح کرد: در دیدار فردا همه بازیکنان و کل تیم با آمادگی و توان کامل بازی خواهند کرد؛ تمامی بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند با کیفیت هستند.

قلی‌زاده در رابطه با حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم‌ملی در مقابل حریفان خاطرنشان کرد: مهم بازی کردن شخص نیست. هر کسی که در تیم‌ملی باشد توانمند است و هر بازیکنی هم در ترکیب قرار بگیرد با تمام وجود برای ایران بازی خواهد کرد، مطمئنان یک درصد هم کم نمی‌گذاریم. هدفمان پیروزی در تمامی بازی‌ها است تا با صدرنشینی به کارمان پایان دهیم.

کد خبر 552563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.