دفینیتی با بیت کوین و اتریوم ادغام می‌شود

اینترنت کامپیوتر (دفینیتی) پس از ریزش‌ سنگین قیمت، نقشه راهی منتشر کرده است که نشان می‌دهد برنامه‌هایی برای ادغام با بیت کوین و اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۲ دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینترنت کامپیوتر (دفینیتی) یک بلاکچین و پروتکل عمومی است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) را مستقیماً روی بلاکچین اجرا کنند؛ ادغام مستقیم بیت کوین به عنوان بخشی از نسخه کروم ساتوشی دیفینیتی که برای سه ماهه اول ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است، راه اندازی می‌شود. این ادغام قراردادهای هوشمند را با استفاده از رمزگذاری کلید زنجیره‌ای به بلاکچین اضافه می‌کند و شبکه را از استفاده پلی که می‌تواند به کلاهبرداران اجازه ورود دهد بی نیاز می‌کند.

برتو پارگا پنا (Berto Parga Pena) -عضو انجمن دیفینیتی- در این رابطه گفت: رمزنگاری کلید زنجیره‌ای یکی از پیشرفت‌های اساسی است که اینترنت کامپیوتر را قادر می‌سازد تا به میلیون‌ها گره مقیاس پذیر تبدیل شود. این فناوری مجموعه‌ای از پروتکل‌های رمزنگاری است که گره‌هایی را که کامپیوتر اینترنتی را تشکیل می‌دهند و موتوری که آن را به حرکت در می‌آورد و عملکرد آن را هموار می‌سازد را هماهنگ می‌کند.

دیگو پراتس (Diego Prats) -مدیر محصولات دیفینیتی - نیز در پست انتشار نقشه راه‌ای‌سی‌پی نوشت: قراردادهای هوشمند در اینترنت کامپیوتر می‌توانند بیت‌کوین را بدون نیاز به کلیدهای خصوصی، نگهداری، ارسال و دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، ادغام بلاکچین اینترنت کامپیوتر و اتریوم برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ با “نسخه وانادیوم ویتالیک در نظر گرفته شده است.

دیفینیتی هنوز جزئیات بیشتری در مورد ادغام منتشر نکرده است، اما معاون رئیس ارتباطات این بلاکچین گفت: هنگامی که شما یک تراکنش بر روی اینترنت کامپیوتر در بیت کوین انجام می‌دهید، در واقع دفتر کل بیت کوین را در مقایسه با آنچه امروز می‌بینید، با یک پل تغییر می‌دهد.

کد خبر 552539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.