۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
پرداختی به پرسپولیس ۳۵ درصد شد

باشگاه پرسپولیس امروز نیز بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را به حساب آن‌ها واریز کرد.

به گزارش ایمنا، رضا درویش که بعد از حضور در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دنبال حل مشکلات آن‌ها بوده است، اکنون موفق شده طبق وعده‌ای که داده بود ۱۵ درصد از مطالبات آن‌ها را پرداخت کند تا جمع دریافتی سرخ‌پوشان تا پایان نیم‌فصل به ۳۵ درصد برسد.

بعد از اینکه در پایان هفته گذشته، باشگاه پرسپولیس ۸ درصد به حساب بازیکنان واریز کرده بود، امروز نیز ۷ درصد دیگر از مطالبات به حساب آن‌ها واریز شد که تا فردا قابل برداشت خواهد بود. با این حال نکته ویژه این‌جا است که یحیی گل‌محمدی بعد از استعفای خود خواستار پرداختی ۵۰ درصدی تا پایان نیم‌فصل به حساب بازیکنان شده بود که این باشگاه نتوانسته در شرایط کنونی این شرط را تحقق بخشد و در انتظار تعامل بازیکنان و اعضای کادر فنی در این زمینه است.

باشگاه درخصوص تأمین زمین تمرینی نیز اقدامات مثبتی صورت داده و نامه‌نگاری نهایی برای در اختیار گرفتن زمین تمرینی تهرانسر صورت گرفته است و به زودی سرخ‌ها قادر خواهند بود تمرینات خود را در آن دنبال کنند.

موضوع نهایی هم بحث مربوط به نقل و انتقالات بوده که باشگاه به دنبال این است تا اقدامات لازم برای جذب مهره‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی را صورت دهد. با توجه به اینکه تمام بازیکنان داخلی مدنظر یحیی گل‌محمدی با باشگاه‌های خود قرارداد دارند، این مسئله شرایط را برای انتقال سخت کرده که البته باید دید مدیران این تیم چه تعاملی با همتایان خود در این زمینه خواهند داشت.
منبع: ورزش سه
کد خبر 552526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.