برند شهری اصفهان در حال ارتقا است

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه برند شهری اصفهان در حوزه گردشگری، با تلاش دست‌اندرکاران در حال ارتقا است، گفت: در اوایل کار بسیاری از همکاران اطلاع کاملی از این موضوع نداشتند؛ اما امروز روایت‌های شفاهی شهر به صورت قصه‌های شهر درآمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد در دومین روز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، با حضور در غرفه اصفهان، اظهار کرد: برند شهر اصفهان در حوزه گردشگری، با تلاش دست‌اندرکاران در حال ارتقا است. در اوایل کار بسیاری از همکاران اطلاع کاملی از این موضوع نداشتند، اما امروز روایت‌های شفاهی شهر به صورت قصه‌های شهر درآمده است.

وی اضافه کرد: این اقدام در کشور بی‌نظیر بوده و می‌تواند برای یک هزار و ۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای کشور الگو باشد. این اقدام موضوعی بنیادی است و تنها به حوزه گردشگری محدود نمی‌شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: این روش به معرفی شهر، صنایع‌دستی و هویت معنوی میراث فرهنگی کمک می‌کند و امیدوارم این نوآوری، موجب پیشبرد این راه باشد و نتیجه نهایی آن ثمره‌ای برای ارتقای اقتصاد شهری و توسعه شهر اصفهان به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایمنا، سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از شنبه تا سه‌شنبه نهم تا دوازدهم بهمن‌ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 552517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.