تمرکز بر گردشگری نجف‌آباد رونق بخش اقتصاد استان اصفهان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نجف‌آباد ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد، گفت: شهرستان نجف‌آباد ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد و تمرکز بر گردشگری می‌تواند رونق‌بخش اقتصاد باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام آزاد ضمن بازدید از غرفه نجف‌آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به ظرفیت‌های غنی و ارزنده نجف‌آباد در حوزه گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: معتقد هستم تمام شهرستان‌های استان اصفهان ظرفیت بسیار عالی در حوزه گردشگری دارند ولی مسئولان استان اصفهان آن‌طور که شایسته بوده از این ظرفیت‌ها استفاده نکرده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوار هستیم با حمایت مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با توجه به تأکیدات رهبری در خصوص توسعه بیشتر و ویژه‌تر به صنعت گردشگری، بتوانیم رونق‌بخش این صنعت باشیم و از طریق تمرکز بر صنعت گردشگری درآمدزایی خوبی برای کشور داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان نجف‌آباد و شهرستان‌هایی نظیر نائین، خور و بیابانک و دیگر شهرستان‌های استان اصفهان ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند و با حمایت مسئولین امیدوار به درخشش استان اصفهان در عرصه گردشگری هستیم.

کد خبر 552497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.